دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

۵ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

#راه_امام_خمینی_راه_امام_خامنه_ای (۴)
♦️وزیر ارتباطات وظایف قانونی و دستورات قضایی را انجام نمی دهد، از مسدودسازی VPNها و نرم افزارهای خارجی خودداری می کند و #مظلومانه علت آن را حمایت از کسب و کار مردم عنوان می کند و خود را فدایی مردم و #حق_الناس می داند و همراستا با آمریکا نرم افزارهای آمریکایی در کشور را تقویت می کند. قوه قضائیه هم در مقابل او سکوت می کند و از اجرای قانون و دستورات قضایی عقب نشینی می کند، آقای آملی لاریجانی حکم قضایی فیلترینگ تلگرام را با مجوز به طلاگرام و هاتگرام متوقف کرد، تکلیف چیست؟ 
🔸اگر بنا باشد که یک جایی دادستان بخواهد روی قوانین عمل بکند، ما بخواهیم بگوییم که خیر، ما دادستان را قبول نداریم، این معنای دیکتاتوری است. 
♦️دیکتاتوری همان است که نه به مجلس سر فرود می‌آورد، نه به قوانین مجلس و نه به شورای نگهبان و نه به تایید شورای نگهبان و نه به قوه قضائیه و نه به دادستانی. 
🔹بعد از آنکه قانون وظیفه را معین کرد، هر کس بخواهد که بر خلاف او عمل بکند، این یک دیکتاتوری است که حالا به‌ صورت #مظلومانه پیش آمده است و بعد به صورت قاهرانه پیش خواهد آمد و بعد این کشور را به تباهی خواهد کشید 
🔸این کشور وقتی به تباهی کشیده شد و این مردم متفرق و مختلف با هم شدند، این همان وظیفه‌ای که برای ابرقدرتها باید انجام بدهد این آدم انجام داده، و لو خودش نمی‌فهمد، اگر بفهمد که دیگر مصیبت بالاتر است.
💠✍️کانال شخصی #جواد_جاویدنیا
#بصیرت_افزایی
#فضای_مجازی_انقلابی
🆔 @Dr_Javidnia

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ خرداد ۹۹ ، ۱۷:۲۷
جواد جاویدنیا

#راه_امام_خمینی_راه_امام_خامنه_ای (3)
♦️وزیر ارتباطات که طبق قانون کشور مکلف است VPN ها را مسدود کند و پیام رسانهای خارجی را در صورتی که مجوز نگیرند و قانون کشور را اجرا نکنند، مسدود نماید، اما از این کار سر باز می زند و قانون را اجرا نمی کند، برخی دزدهای فیلترشکن و پهنای باند هم صدایشان درمی آید، تکلیف چیست؟ 
🔹امام خمینی (ره): کسانی که با قانون مخالفت می‌کنند اینها با اسلام مخالفت می‌کنند. 
🔸قانون برای همه است. البته چنانچه به قانون بخواهند عمل کنند و یک دزدی را به جای خودش بنشانند، آن دزد صدایش در می‌آید، لکن باید به آن دزدی که مقابل قانون می‌خواهد عرض اندام کند، توجه داد که این قانون است. 
♦️اگر پسر رسول اکرم، دختر رسول اکرم، هم- خدای نکرده- دزدی کند، رسول اکرم دست او را می‌برد، قانون است. 
🔹قانون برای نفع ملت است، برای نفع جامعه است، برای نفع بعضی اشخاص و بعضی گروهها نیست.
🔸البته دزدها از قانون بدشان می‌آید و دیکتاتورها هم از قانون بدشان می‌آید 
♦️نباید چنانچه یک‌ قانونی بر خلاف نظر من بود، هیاهو کنم که من این قانون را قبول ندارم، این قانون خوب قانونی نیست. 
🔹اگر قانون در یک کشوری عمل نشود، کسانی که می‌خواهند قانون را بشکنند اینها دیکتاتورانی هستند که به صورت اسلامی پیش آمده‌اند یا به صورت آزادی و امثال این حرفها. 
💠✍️کانال شخصی #جواد_جاویدنیا
#بصیرت_افزایی
#فضای_مجازی_انقلابی
🆔 @Dr_Javidnia

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ خرداد ۹۹ ، ۱۷:۲۶
جواد جاویدنیا

#راه_امام_خمینی_راه_امام_خامنه_ای (۲)
🔴آیا رئیس جمهور و وزیر ارتباطات حق دارند نرم افزارهای قانون شکن و مروج خلاف احکام اسلام را بر خلاف قانون و شرع بازبگذارند؟ 
⚫️آیا قوه قضائیه حق دارد با این مسئولان بی قانون مسامحه کند؟
🔴قوه قضائیه ضدفساد، با مقابله با ام الفسادهای فضای مجازی شناخته می شود.
🔵امام خمینی (ره): مقصد این است که در حکومت اسلامی‏‎ ‎‏اسلام حکومت کند، قانون حکومت کند، اشخاص به رأی خودشان به فکر خودشان‏‎ ‎‏حکومت نکنند. رأی ندهند کسانی که خودشان را خیال می کنند صاحب رأی هستند،‏‎ ‎‏خودشان را متفکر می دانند، #خودشان_را_روشنفکر_می_دانند؛ اینها رأی ندهند؛ 
🔴برای اینکه‏‎ ‎‏آرای مردم در مقابل حکم خدا رأی نیست؛ ضلالت است. 
⚫️ما می خواهیم که احکام‏‎ ‎‏اسلام در همه جا جریان پیدا بکند و احکام خدای تبارک و تعالی حکومت کند. در اسلام‏‎ ‎‏حکومت حکومت قانون است. 
🔵حتی حکومت رسول الله ، حکومت امیرالمؤمنین‏‎ ‎‏ـ سلام الله علیه ـ حکومت قانون است. یعنی قانون آنها را سرِ کار آورده است. ‏‏أَطِیعُواالله َ و‏‎ ‎‏أَطِیعُواالرَّسُولَ و أُولِی الأَمْرِ مِنکُم‏‎[1]‎‏ حکم خداست. آنها به حکم قانون، واجب الاطاعه هستند.‏‎ ‎‏
🔴پس حکم مال قانون است؛ قانون حکومت می کند در مملکت اسلامی؛ غیر قانون هیچ‏‎ ‎‏حکومتی ندارد.‏
صحیفه امام جلد 8  صفحه 281
💠✍️کانال شخصی #جواد_جاویدنیا
#بصیرت_افزایی
#فضای_مجازی_انقلابی
🆔 @Dr_Javidnia

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ خرداد ۹۹ ، ۱۶:۳۳
جواد جاویدنیا

#راه_امام_خمینی_راه_امام_خامنه_ای (۱)
📣تکلیف قوه قضائیه و نهادهای امنیتی در مقابل مسئولانی که دیکتاتورمآبانه قوانین کشور را در فضای مجازی اجرا نکنند؟ 
🔴امام خمینی (ره): ‏‏‏‏اسلام، حکومتش حکومت قانون است؛ یعنی قانون الهی، قانون قرآن و سُنَّت است. و حکومت، حکومتِ تابع قانون است؛ یعنی خود‏ ‏‏پیغمبر هم تابع قانون، خود امیرالمؤمنین هم تابع قانون، تخلّف از قانون یک قدم نمی کردند و نمی توانستند بکنند.‏.. اسلام دیکتاتوری ندارد، اسلام همه اش روی قوانین است. و آن کسانی که پاسدار اسلامند، اگر بخواهند دیکتاتوری کنند، از پاسداری ساقط می شوند به حسب حکم اسلام. 
🔵صحیفه امام جلد 11 صفحه 22
💠✍️کانال شخصی #جواد_جاویدنیا
#بصیرت_افزایی
#فضای_مجازی_انقلابی
🆔 @Dr_Javidnia

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ خرداد ۹۹ ، ۱۶:۲۱
جواد جاویدنیا

 

 

#برنامه_انعکاس #بخش_چهارم (۱)
#رادیو_گفتگو #بحث_داغ 
۷خرداد ۱۳۹۹ با موضوع #لایوهای_اینستاگرامی
👈👂حتما گوش دهید
🛑#دکتر_جاویدنیا: مسئولانی که در ساماندهی فضای مجازی کوتاهی کرده اند باید پاسخگوی قطرات خون جوانانی باشند که به عنوان داعشی و یا اغتشاشگر جذب خانه تیمی های مجازی دشمن قسم خورده شدند و به سمت مردم سلاح گرفتند و مجبور به مقابله به مثل با آنها شدیم.
🛑اگر این حرف را یکی از آقایان آن طرفی زده بود کلی مانور خبری می شد اما بنده مدتها قبل بیان کردم اما در سانسور خبری گرفتار شد و هیچ مانوری روی آن صورت نگرفت.
🛑من جاویدنیا، رئیس قوه قضائیه، دادستان کل کشور، دادستان تهران، مسئولان نظامی و امنیتی کشور و هر کسی که می توانست این خانه تیمی های فضای مجازی را ببندد و نبست در قطرات خون آن جوانی که به عنوان اغتشاش گر مقابل ما قرار گرفت و کشته شد شریک هستیم.
🛑بنده را خواستند ببرند، این دوستان را نبرید😂😂😂
🛑مکتوب و شفاهی اعلام کردم شش ماه اختیارات و نیروهای لازم را به بنده حقیر بدهید، اگر نتوانستم فضای مجازی را از اشغال بیگانه خارج کنم #اعدامم_کنید.
🛑حضرت آقا دو بحث را مطرح کردند یکی آتش به اختیاری و دیگری اینکه انتقاداتی نسبت به منصوبان بنده هم دارید مطرح کنید.
🛑ایراد جدی به آقای آملی لاریجانی داشتیم و اعلام کردیم مسئولیت تمام اتفاقاتی که ناشی از عدم ساماندهی این فضا می افتد بر عهده شما هم هست.
💠✍️کانال شخصی #جواد_جاویدنیا
#بصیرت_افزایی
#فضای_مجازی_انقلابی
🆔 @Dr_Javidnia

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ خرداد ۹۹ ، ۱۷:۰۶
جواد جاویدنیا