دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

۱۲۳ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

🔴 نفوذ جریان ضدواکسن ضدولایت فقیه به آلمان

🔹در بسیاری از کشورهای دنیا مخالفان واکسیناسیون اجباری اعتراضات گسترده به راه انداخته‌اند، اما رسانه‌های جهانی به بایکوت خبری متوسل شده‌اند.

🔸صدا و سیما همراستا با جریان بین‌المللی و بر خلاف تمام اصول و ارزشها در این جریان جهانی سهیم شده است.

🔹متن کامل خبر تجمع دانشجویان آلمانی را در آدرس ذیل ببینید:

https://www.isna.ir/news/1400080906024

🔸کاش یکی از نخبگان به خاطر ملت ریسک می‌کرد و حداقل ماجرای واکسیناسیون اجباری دانشجویان را نزد رهبر انقلاب طرح می‌کرد...

🔹عده ای لابد خواهند گفت این تجمعات هم تحت نفوذ جریان ضدواکسن ضد ولایت فقیه و به تحریک فلان شخص و فلان جریان داخلی انجام شده است...

💠✍️ #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۰۰ ، ۱۰:۳۳
جواد جاویدنیا

🔴 حمله گرگها در فضای مجازی ولنگار

🔹آقایان مجلس و دولت و قوه قضاییه اگر خانواده خود شما هم اینطور هدف حملات و تخریب‌های ناجوانمردانه شیاطین  قرار میگرفتن باز هم دست روی دست میگذاشتید؟ 

 ✍️کاربر یا مهدی

👈پ.ن: 

🔸مقام معظم رهبری در تاریخ ۱۳۹۹/۴/۲۲ خطاب به مجلس انقلابی: «مدیریّت فضای مجازی جزو مسائل مهمّ ما است که این مسئله، مسئله‌ی بلندمدّت هم نیست؛ مسئله‌ی کوتاه‌مدّت و میان‌مدّت و جزو مسائل نزدیک ما است که باید [به آن توجّه بشود] و امثال اینها مسائل کلیدی‌ای وجود دارد. توجّه کنید دچار حاشیه‌ها نشوید، دچار مسائل فرعی و بی‌اولویّت نشوید».

🔹با گذشت حدود یک سال و نیم هنوز #طرح_صیانت به نتیجه نرسیده و متأسفانه هر روز موانع بیشتری با هدف حفظ شریان‌های حیاتی جاسوس‌افزارها و جنگ‌افزارهای جنگ نرم دشمن به قیمت صدمات هر روزه به بنیانهای فکری و فرهنگی و دینی و اخلاقی و انقلابی جامعه در برابر آن ایجاد می‌شود.

🔸راستی عملکرد دولت و مجلس انقلابی نسبت به فضای مجازی، با وجود عدم تغییر دبیر شورایعالی فضای مجازی، تفاوتی نسبت به زمان دولت روحانی خواهد داشت؟

🔹واقعیت تلخ این است که مدتهاست فریادهای علی زمان در خصوص فضای مجازی شنیده نشده و بارها به حاج قاسم و شهدا و مقدسات دینی مان در فضای مجازی حمله شده، اما نه تنها عادت کرده‌ایم که دیگر بی‌عملی مان و زیر پا گذاشتن فرامین ولی را به هر نحو و گاهی به استناد ناقص به فرمایشات همان ولی توجیه می کنیم.

#صیانت_ایران

💠✍️ #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۰۰ ، ۱۰:۲۷
جواد جاویدنیا

 

📛📹 این فیلم را چندبار بادقّت ببینیم 

⭕️شیعیان به هنگام مصائب ائمه کجا بودند؟!

🔹هفت سال شیعیان از کنار زندان هارون‌الرشید عبور می‌کردند و به زیارت امام حسین(علیه‌السلام) می‌رفتند در حالیکه امام زمانشان در زندان بود.. 

🔸شیعیانی که امام هفتم را تنها گذاشتند تا به شهادت برسد، اما برای تشییع ایشان همگی به سرعت حاضر شدند…


#بصیرت
#آخرالزمان

✅صدای انقلاب را از اینجا بشنوید
@hojre_enghelab

•┈┈••✾••┈┈•

@Dr_Javidnia

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۰۰ ، ۱۰:۱۹
جواد جاویدنیا

 

🔴 خطر واکسن‌نزده‌ها بیشتر است یا مسئولان تناقض‌گو

🔹تناقض، انتشار اکاذیب یا تشویش اذهان عمومی؟ صدا و سیما و وزارت بهداشت چه پاسخی دارید؟

🔸چگونه به چنین وزارت بهداشت و صدا و سیمایی اعتماد کنیم؟

🔹فهم این تناقضات نیاز به تخصص پزشکی ندارد که هیچ، هر بیسوادی هم متوجه می‌شود.

🔸همان جریانی که تلاش کرد حضرت آقا را حامی برجام معرفی کند، حالا تلاش می‌کند واکسیناسیون اجباری را به هزینه آقا انجام دهد و این تناقض گوییها را پشت شعار ولایتمداری پنهان کند اما آفتاب رسوایی واکسیناسیون اجباری مدتهاست از پشت ابر خارج شده است، اما برخی نمی‌خواهند ببینند.

💠✍️ #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۰۰ ، ۱۰:۰۹
جواد جاویدنیا

 

⭕️ پست ویژه 

👤 سخنان دکتر آریانا لاو درباره تاثیر و محتویات واکسن

✡️☠️ بسیار تکان دهنده و وحشتناک

🧬 طبق مطالعات دانشگاه استکهلم، واکسن‌های کووید-19 ژن‌هایی که منجر به بازسازی مجدد DNA سلول می‌شوند را حذف می‌کنند که به آن ایدز می‌گویند.

☣️ واکسن‌های کووید-19 حاوی اجزائی از ویروس‌های ماربورگ و ابولا هستند.

💉 تزریق این واکسن‌ها منجر به عفونت‌های مزمن، اختلالات عصبی، زوال مغز و از دست رفتن تدریجی حافظه و قدرت قضاوت در فرد می‌شود.
@Rise_World

👈پ.ن: اگر این مطالب ساخته و پرداخته مخالفان واکسیناسیون اجباری است، مراجع ذی ربط با عوامل انتشار و ترجمه آن برخورد قاطع نمایند و الا به صورت علمی پاسخ داده شود، تا این حجم از ترس و وحشت از عوارض واکسیناسیون به مردم تزریق نشود و اگر واقعی است وای بر ملت و وای بر افراد و مسئولانی که چشم و گوش بسته اجبار می‌کنند و از همه بدتر موضوع را برای نظام و رهبری و سپاه و بسیج فاکتور می‌زنند.

💠✍️ #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آبان ۰۰ ، ۱۰:۰۲
جواد جاویدنیا

🔴 عصبانیت BBC از طرح صیانت

🔹چه چیزی در #طرح_صیانت خوب بوده که BBC از آن ناراحت است؟

🔸مواضع کدام نمایندگان ملت مورد حمایت BBC است؟

💠✍️ #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آبان ۰۰ ، ۰۹:۵۷
جواد جاویدنیا

 

🔴 مقایسه شیوه علوی و اموی برخورد با مخالفان و منتقدان

🎥حجةالاسلام کاشانی

🔹 قدرت زمانی که اصالت شود، هر مخالفتی را خلاف امنیت ملی تلقی می‌کنند.
 
🔹 شیوه مخالف کشی در رفتار حاکمان بعد از پیامبر ریشه دواند و روال عادی شد. 

🔹 منطقی که می گوید شرع گفته عدالت به شما ربطی ندارد در این دوران شروع شد و ادامه دار شد. 

🔹 حاکمان وقت می‌گفتند علی شما{مردم} را پررو کرده است که می‌آیید و انتقاد می کنید.

👈پ.ن: تفاوت برخورد صدا و سیما و دولت با معترضان کشاورز اصفهان و منتقدان واکسیناسیون اجباری چگونه قابل توجیه است؟ آیا اعتراضات واکسیناسیونی امنیت ملی را خدشه‌دار می‌کند یا امنیت سوءمدیریت و فرار از پاسخگویی برخی مسئولان را؟! چرا تلاش می‌شود اعتراضات واکسیناسیونی ضدامنیت ملی و ضد ولایت فقیه قلمداد شود؟

💠✍️ #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آبان ۰۰ ، ۰۹:۴۹
جواد جاویدنیا

مشاهده و دریافت فایل

🔴 نقدی بر عملکرد دولت انقلابی در قضیه واکسیناسیون اجباری

✍️ سیدابراهیم میرپور فرد

🔹شیوه اقناعی مورد اشاره رئیس جمهور همانند آن است که ضمن اینکه همه ارکان کشور مردم را به شرکت در انتخابات تشویق می کنند، برای عدم شرکت در آن جرایم و محدویتهای متعدد  پیش‌بینی شود
 
👈پ.ن: از رئیس جمهوری که سالها در سمتهای کلیدی قوه قضائیه بوده چنین انتظاری نمی رفت، البته اگر نحوه واقعی برخورد تیم مشاوران حلقه یک ایشان در زمان تصدی ریاست قوه قضائیه با منتقدان افشاء شود که با فرمایشات ایشان بر استقبال از نظرات مخالف زاویه‌ای ۳۶۰ درجه‌ای دارد، بهتر از این انتظار نخواهد بود. 
جناب رئیسی دلسوزانه به شما می‌گوییم محبوبیت زمامداران موضوعی است که با کار تبلیغی و رسانه‌ای صرف می‌توان در کوتاه مدت آن را حفظ کرد، اما در درازمدت اگر به خواست واقعی مردم و از آن مهمتر رضای خدا و ولی او توجه نشود، به سرعت رنگ خواهد باخت.
از این تیم به ظاهر دوست فاصله بگیرید، قبل از آن که سرمایه اجتماعی شما و نظام را بر باد دهند.

💠✍️ #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آبان ۰۰ ، ۰۹:۴۴
جواد جاویدنیا

🔴 هوش مصنوعی: توصیه مهم رهبری

‏هوش مصنوعی در اداره‌ی آینده‌ی دنیا نقش خواهد داشت
باید کاری کنیم که ما در دنیا حداقل بین ۱۰کشور اول در مورد هوش مصنوعی قرار بگیریم که امروز نیستیم
رهبرانقلاب ۸/۲۶
پ ن:
در عصر ‎#هوش_مصنوعی غفلت از جنگ نرم، مقدمه غارت ملت خواهد بود،یعنی علوم داده و شناختی،حاکمیت سایبری و داده ها

✍️سیدعلیرضا آل داود
🆔 @aledavood

💠کانال #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آبان ۰۰ ، ۰۹:۱۱
جواد جاویدنیا

🔴هشدار به نیروهای امنیتی و موافقان و مخالفان واکسیناسیون اجباری

🔹پیرو هشداری که در خصوص اقدامات و موضع‌گیری‌های افراطیون موافق و مخالف واکسیناسیون اجباری در کنار بی‌توجهی مسئولان و سانسور صدا و سیما و رسانه‌های رسمی که منجر به رادیکالی شدن فضا می‌شود، موارد جدیدی ملاحظه می‌شود که اگر عامدانه و ناشی از هماهنگی های خاص و برنامه‌ریزی امنیتی‌های آلوده نباشد، قطعا بازی در پازل دشمن خواهد بود:

1⃣ بخشهایی از صحبتهای احمدی‌نژاد در مورد تضییع حق مردم کلام حق یراد بها الباطل و بخشهایی در ارتباط با القای نادیده گرفتن دائمی مردم در نظام نیز متأسفانه باطل است. نکته مهم ممانعت از سوار شدن وی بر جریان مخالفت با واکسیناسیون اجباری است که تنها با تغییر رویکرد مسئولان دولتی و صدا و سیما و رسانه‌ها نسبت به طیف منطقی و متخصص مخالف میسر است.

2⃣ متأسفانه عملکرد نامطلوب دولت و رسانه از یک سو و عملکرد موافقان افراطی و برخی افراد شاخص فریب‌خورده این جریان در انتساب مخالفان به طیف احمدی نژاد از یک سو و انتشار ذوق زده کلیپ احمدی‌نژاد از ناحیه برخی مخالفان افراطی یا فریب‌خوردگان این جمع سبب این خواهد شد که هم صدای جریان مخالف منطقی شنیده نشود و هم کل جریان مخالف توسط احمدی‌نژاد مصادره شود و هم احیانا در تجمعات آتی سوءاستفاده شود و احیانا به آشوب کشیده شود و یا دستمایه سرکوب این تجمعات فراهم شود.

3⃣ متأسفانه برخی موافقان افراطی به استناد منابع نامعلوم و بر خلاف جریان آشکار حمایت BBC انگلیسی و اینترنشنال سعودی از واکسیناسیون اجباری، مدعی شدند که هشتکهای نه به واکسن از مرکز اعتدال عربستان شکل گرفتند؟!!!

4⃣ مطلب دیگر مطرح شده انتساب جریان مخالف و حمایت مالی از ناحیه انجمن حجتیه و بازاریان تهران و یا یکی از جریانات طب سنتی دارای حواشی زیاد است که یا از اساس کذب است یا قضیه جریان احمدی‌نژاد است.

5⃣ کار موافقان افراطی به جایی رسیده است که مخالفان را به پی‌ریزی فتنه‌ای مشابه ۸۸ و ۹۸ متهم می‌کنند و حتی طیف حامی ولایت و پیگیر منویات ۵۰گانه ولی در امر کرونا را ضدولایت و ضدنظام قلمداد می‌کنند.

6⃣ موافقان و مخالفان منطقی و دستگاههای امنیتی و مسئولان دولتی و رسانه‌ها مراقبت کنند که جریانی که کاملا در چارچوب نظام و ولایت است و اعتراضات به حق و منطقی مردمی متشکل از طیف‌های مختلف را به دست خود به دامن بیگانگان و ضدانقلاب و ضدولایت سوق ندهیم و تبدیل به یک مسأله ضد امنیتی نکنیم.

7⃣ البته اگر تاکید غیرمنطقی بر واکسیناسیون اجباری و انتساب آن بر خلاف واقع به امام خامنه‌ای و مقاومت در مقابل پاسخگویی منطقی و مخفی کردن عوارض، ادامه پیدا کند، با تحقق احتمالی پیش‌بینی گسترش عوارض واکسیناسیون و افشای مخفی کاری و ترک فعل مسئولان وزارت بهداشت و رسانه‌ها، حجم بالای نارضایتی عمومی متراکم‌شده چگونه مدیریت خواهد شد؟

8⃣ در این پازل پیچیده تجمع مقابل بیت رهبری و سمت و سو دادن اعتراضات به سمت مقام معظم رهبری، موضوعی است که خواست جریانات مخالف نظام و بقایای امنیتی آلوده است.


💠✍️کانال #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آبان ۰۰ ، ۲۰:۰۵
جواد جاویدنیا