دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

۳۱ مطلب در مرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

📽 اکران ویژۀ مستند جنجالی #زندانیان_بی‌گناه، شرح کوتاهی از زندگی کودکانی که در زندان متولد شده و همان‌جا زندگی می‌کنند!!!…

🎬 کارگردان: سید مهدی #امیری

🎟 خرید بلیط با ۶۰٪ تخفیف، ۶۰٫۰۰۰﷼👇
👉 https://24on.ir/g/18/9

#️⃣ #جهاد_تبیین
جبههٔ انقلاب اسلامی در فضای مجازی
✊🏻 @jebheh
•┈┈••✾••┈┈•
@Dr_Javidnia

 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۰۱ ، ۱۴:۲۵
جواد جاویدنیا

🔴نقد واقع‌گرایانه و صریح اما درونی نظام کشور

🔸از زبان یکی از ائمه جمعه کشور در جلسه بیست و پنجمین گرد همایی ائمه جمعه سراسر کشور در سال 8جاری، ریشه اصلی مشکلات کشور را بشنوید.

🔹ای کاش واقعا سران قوا این چرخه معیوب را درمان کنند تا نظام بیمه شود.

🔸اما آنچه تا کنون دیدیم خودشان هم درگیر همان چرخه شده‌اند...

💠✍️ #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۰۱ ، ۱۳:۵۳
جواد جاویدنیا

🎞 ببینید
💠 ویدئوی کامل سوال دکتر عسگری از وزیر بهداشت در مجلس شورای اسلامی

اهم نکات:
1️⃣ باتوجه به وجود شواهدی مبنی بر احتمال حمله‌ی بیولوژیک، کمیته علمی کرونا چه کار دقیق و کارشناسی روی این موضوع انجام داده است؟
جایگاه این فرضیه در تصمیات و معادلات شما کجاست؟

2️⃣ دشمن در #جنگ_شناختی به دنبال دستکاری در دستگاه محاسباتی مسئولان و تحمیل اسناد و دستورالعمل‌های قدرت‌های زورگوست، آیا در مدیریت این بحران، اصلا به این عوامل توجه کرده‌اید؟

3️⃣ چرا به مفاد نامه‌ای که پیش از وزارت به همراه ۲۵۰۰ پزشک به آقای روحانی ارسال کردید و صراحتا نسبت به عوارض کوتاه‌مدت و عوارض بلند مدت واکسن‌های وراداتی هشدار دادید، عمل نکردید؟

4️⃣ در خصوص تعارض منافع اعضای کمیته علمی کرونا و حضور آنها در شرکت‌های تولید و واردات واکسن، دارو و... به‌صورت شفاف توضیح دهید.

5️⃣ افزایش ۲۸ درصدی سکته مغزی در کشور، حاصل کدام متغیر است⁉️

6️⃣ چرا سازمان انتقال خون از دریافت خون دریافت‌کنندگان واکسن‌های اسپوتنیک و آسترازنکا امتناع دارد⁉️

#مهدی_عسگری🇮🇷
نماینده مردم شریف کرج، فردیس و اشتهارد

https://eitaa.com/mahdiasgari133

🔶🔹 پی‌نوشت
همانطور که روزی، فریادهای مرحوم زارعی در مجلس هنگام تصویب برجام به سخره گرفته شد اما تاریخ نشان داد چقدر دقیق و درست بوده؛
نطق اخیر دکتر عسکری نیز از وقایعی است که در تاریخ مجلس شورای اسلامی ثبت شد تا تاریخ نشان دهد #دلواپسان_کرونا چه افق و اهدافی را از منظر دشمن‌شناسی دیدند و هشدار دادند.


✍️ مهندس شکوهیان‌راد
@SHRChannel

•┈┈••✾••┈┈•
@Dr_Javidnia

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مرداد ۰۱ ، ۱۶:۵۱
جواد جاویدنیا

⁉️ اقرار وزیر بهداشت به ۸۴۰۰۰ مورد عارضه بعد از تزریق واکسن در پاسخ به سوال نماینده مجلس

🔹در پاسخ به سوال مهدی عسگری نماینده مردم کرج، جناب عین اللهی اقرار به ۸۴۰۰۰ مورد عارضه بعد از واکسن کرونا کردند، اما تنها ۲۰۶ مورد آن را ناشی از واکسن دانسته‌اند.

https://kayhan.ir/fa/news/247610

🔸در حالی که در کشورهای اروپایی هر عارضه‌ای بعد از واکسن در صورتی که دولت نتواند خلافش را ثابت کند، ناشی از واکسن ثبت می‌شود، آیا چنین ادعایی از وزارت بهداشت که خود متهم است، پذیرفته است؟

🔹در جایی که کل آمار فوت کرونا حدود  ۱۴۰۰۰۰نفر بوده آیا آمار ۸۴۰۰۰ مورد عارضه پس از واکسیناسیون البته برفرض صحت این آمار که قطعا سخت گیرانه و بر مبنای حذف حداکثر موارد تهیه شده محل تأمل نیست؟

🔸چون نماینده سوال کننده قانع نشد، موضوع به رای نمایندگان گذاشته شد که وکلای ملت با ۱۵۵ رأی موافق، ۷۳ رأی مخالف و ۵ رأی ممتنع از مجموع ۲۳۹ نماینده حاضر در جلسه این پاسخ‌ها را قانع‌کننده دانستند.

🔹نکته مهم قانع نشدن ۷۳ نماینده از پاسخ های وزیر بهداشت است که اگر رسانه‌ها اجازه طرح نظرات منطقی مخالفان و پاسخهای آنان به ادعاهای وزیر را بدهند، خواهیم دید که بقیه دو سوم دیگر نمایندگان نیز آیا کماکان بر نظرات خود پا برجا خواهند بود؟

🔸چرا آمارهای مورد مطالبه منتقدان را شفاف مطرح نمی کنید تا ابهامات از بین برود؟

💠✍️ #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مرداد ۰۱ ، ۱۶:۵۰
جواد جاویدنیا

🔴تا از امام جامعه طلبکار باشیم، امام زمان اجازه ظهور پیدا نمی‌کند

🔹کاش یک هزارم مطالبه‌ای که در قضیه واکسن‌زدن مقام معظم رهبری برای تبعیت از یک عمل جزئی ایشان به راه افتاد، در قضایای خودداری از واردات دارو و واکسنهای نامطمئن کرونا، خودداری از ادامه مذاکرات هسته‌ای ذلت‌بار و بی‌نتیجه، شکستن آقایی دلار و اقتصاد مقاومتی، انقلاب اسلامی و کسب استقلال و رهایی از استعمار فضای مجازی انجام شده بود.

🔸برخی مسئولان کوتاهی خود را با عدم دستور مستقیم حضرت آقا به خودشان توجیه می کنند. گاهی هم با وجود دستورات مستقیم به خودشان، پیگیری اندکی انجام می دهند و عدم حصول نتیجه را با وجود توان و امکان قانونی اقدام قاطع فقط به محضر ایشان گزارش می دهند و مثلا منتظر اوامر ایشان می‌شوند.

🔹 ولایتمداری و سربازی امام جامعه را نیاموخته‌اند که گزارش عدم امکان اجرا به دلیل ترس از جو عمومی جامعه و یا بی عرضگی و یا ترس از بر هم خوردن تعاملات شکل گرفته باندی و جناحی هیچ سنخیتی با ولایتمداری ندارد.

🔸اگر حاج قاسم همچون اینان بود تا به حال داعش کار نظام و محور مقاومت را ساخته بود و اکنون ناموس شیعه ...

🔹مردم نیز تا فرق بین ابالفضل العباس و حبیب و دیگر یاران کربلایی اباعبدالله و سلیمان سرد و مختار را نفهمند و فریب ادعای ولایتمداری افرادی را بخورند که شیعه ولایت نیستند، بلکه متظاهر به ولایت و شاید محب باشند و در انظار مردم و در عمل پا روی اوامر صریح ولایت می‌گذارند و غافلانه یا بی‌شرمانه دم از ولایت می‌زنند، با مردم کوفه تفاوتی ندارند.

🔸بیاموزیم عمل افراد مهم است نه شعارشان

💠✍️ #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مرداد ۰۱ ، ۱۶:۳۲
جواد جاویدنیا

🔴خدا کند پُستمان پَستمان نکند

🔹بخشی از وصیت‌نامه پاسدار شهید مدافع حرم #مهدی_مکرمی که سال گذشته به در درگیری با سارقان مسلح به افتخار شهادت نائل شد و در آن از رویای صادقه شهادتش می‌گوید:

«از ابتدا بگویم که یک خواب شهادت دیده ام که به رؤیای صادق شبیه بود و دلیل نوشتن این وصیت نامه همین است، این خواب را مدت‌ها پیش دیدم و فکر کنم باز تکرار شد... اگر بتوانیم و اگر قبول کنند اسم خادالحسین داشته باشیم این لباس را به لباس امام حسین (ع) شبیه می‌دانم و خراب کردن، فساد، غیبت و تهمت در این لباس را به شدت بد می‌دانم، چون علاوه بر گناه و ناراحتی خداوند، به این لباس و جایگاه شهدا بی احترامی می‌شود.

خدا کند پُستمان، پَستمان نکند! خدا کند که پاک بشوم، پاک هم بمانم و پاک شهید شوم؛ میدانم خیلی از شهادت حرف می‌زنم شهادت لیاقت می‌خواهد، ولی می‌دانم خداوندی که سوره هایش با رحمان و رحیم شروع می‌شود اگر بخواهد گناهان ما را نمی‌بیند و می‌بخشد و شهید میکند به حق پیامبران و امامان مخصوصا پنج تن آل عبا (ع).»

🔸وای بر آنها که برای حفظ پست چه کارهایی می‌کنند و چه کارهایی نمی‌کنند که خیانت در حق این شهداست.

👈توضیح و عذرخواهی: متاسفانه به اشتباه در برخی سایتها فیلم بالا به عنوان پیکر تازه تفحص شده شهید مدافع حرم بعد از شش سال منتشر شده که اشتباه است و بدینوسیله ضمن اصلاح پیام قبل از مخاطبان گرامی عذرخواهی می کنم

#جهاد_تبیین

💠✍️ #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ مرداد ۰۱ ، ۰۱:۴۴
جواد جاویدنیا

🔴جنایت رمدسیویر

🔹چه کسی پاسخ‌گو است؟

🔸آیا ترکیب کمیته علمی #ستاد_ملی_کرونا که این دارو را تایید و توصیه کردند، عوض شده اند؟

🔹آیا چنین ترکیبی صلاحیت تأیید یا رد واکسن‌ها را دارند؟

🔸چه تضمینی وجود دارد که تصمیمات واکسنی این طیف، همانند تصمیمات دارویی آنها نباشد؟

🔹دستگاههای نظارتی، امنیتی، قضایی و مجلس انقلابی چه اقدامی در این زمینه داشته‌اند؟

🔸اگر این حرفهای پخش شده در برنامه رسمی انارستان صدا و سیما غلط است چرا با گوینده برخورد نمی‌شود و اگر درست است چرا با عاملان این جنایت برخورد نشده؟

#جهاد_تبیین

💠✍️ #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ مرداد ۰۱ ، ۰۱:۳۶
جواد جاویدنیا

🎞 ببینید

مرتضی محمودوند، نماینده‌ی مردم شریف استان لرستان در مجلس شورای اسلامی؛ خطاب به رئیس‌جمهور:

💢 آقای رئیسی!
- این آخرین اخطار من به شماست!
- من مدافع دولت انقلابی هستم اما آقای رئیسی، شما با کسانی نشست و برخاست می‌کنید که محرم نظام نبودند و نیستند!

- حلقه #جریان_نفوذ، متأسفانه برای براندازی نظام تکمیل شده است!

- دفعه‌ی بعد با اسنادی می‌آیم که کسی نمی‌تواند پاسخگو باشد.


🔶🔹 پی‌نوشت
جبهه‌ی انقلابی در اواخر دهه‌ی شصت و اوایل دهه‌ی هفتاد، اشتباه بزرگی را مرتکب شد و آن هم، ساکت کردن هر فردی بود که از عملکرد دولت آقای هاشمی انتقاد می‌کرد.

عناوینی نظیر:
- تخریب یار امام راحل؟!
- تخریب ستون انقلاب؟!
- تقابل با معتمدین نظام؟!
سهم کسانی بود که جریان نفوذی لیبرال درون دولت هاشمی را مورد سوال و نقد قرار می‌دادند.

✴️ نتیجه آن شد که هم نظام و انقلاب از ناحیه‌ی دولت سازندگی ضربه‌ها خورد و هم عاقبت آقای هاشمی، شد آنچه همگان دیدند...

💠 امروز جای شکر دارد که جریان انقلابی در مجلس، بخش‌هایی از خود دولت، تریبون‌ها و منابر و ... از تقدس‌مآبی دولت پرهیز کرده و نقد گفتمانی صحیح و علمی را نسبت به دولت انقلابی مطرح می‌کنند و مانع تکرار ظلمی می‌شوند که آن روزها به هاشمی شده بود...
ظلمی به‌نام مقدس‌مآبی و سرپوش گذاشتن بر عیوب در تصمیم‌گیری و عملکرد.

❇️ این هوشمندی و عدالت‌محوری، دقیقا باعث پیشرفت و مقبولیت خود دولت و به‌تبع آن، نظام اسلامی خواهد شد؛ ان‌شاءالله.


✍️ مهندس شکوهیان‌راد
@SHRChannel

•┈┈••✾••┈┈•
@Dr_Javidnia

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ مرداد ۰۱ ، ۰۱:۱۵
جواد جاویدنیا

⭕️ مرحبا به قاطعیت بایدن

🔹امیرعبداللهیان :ابتکار جدید ایران در مذاکرات احیای برجام، به تعویق انداختن موضوع لیست سیاه درمقابل تضمین اقتصادی برجام است.
 ما یک ایده به آمریکایی‌ها پیشنهاد کردیم، به تعویق انداختن موضوعات مرتبط با لیست سیاه در برابر این که شرکت‌های ایرانی از مزایای اقتصادی و سهم خود در برجام برخوردار شوند.

🔹 بایدن در فلسطین اشغالی: سپاه را از لیست تروریستی خارج نمی‌کنم حتی به قیمت نابودی برجام!

▪️این چندمین عقب نشینی  مذاکره کنندگان ایرانی در برابر آمریکا و اروپا در مذاکره موسوم به "احیای برجام" است!
هر چقدر مذاکره کنندگان ایرانی کوتاه می آیند، آمریکا محکم تر و قاطعانه تر پیش روی می کند! به نظر می رسد در این عرصه، آمریکائی‌ها «انقلابی» اند و مذاکره کنندگان ایرانی «دیپلمات»! 


▪️ پیشنهاد جدید مذاکره کنندگان ایرانی به آمریکاییها : نیازی به حذف سپاه از فهرست گروههای تروریستی نیست! ( این در حالی است که لزوم خارج کردن سپاه از فهرست گروههای تروریستی تا چند روز پیش، خط قرمز مذاکره کنندگان ایرانی در مذاکرات برجام بود!!)

❇️ با ادامه این مسیر بعید نیست تا چند ماه دیگر امتیازاتی به آمریکا و اروپا داده شود که "ظریف و عراقچی" هم به آن اعتراض کنند! 

❇️ آقای رئیسی!
مطمئن باشید احیای برجام با این دست و دلبازی گروه مذاکره کننده ایرانی در دادن امتیاز به آمریکا به اندازه" یک دلار" هم گشایشی در وضعیت اقتصادی کشور ایجاد نخواهد کرد و فقط یک نتیجه خواهد داشت : روسفید شدن روحانی ، ظریف ، عراقچی و مدافعان رابطه با آمریکا و سرشکستگی حامیان اقتصاد مقاومتی !! 

▪️لطفا اجازه ندهید این «خسارت محض» در زمان ریاست جمهوری شما به ج.ا.ا تحمیل شود و تاریخ نام شما را در کنار روحانی ، ظریف ، سیروس ناصری ، عراقچی  و فتحعلیشاه قاجار ثبت کند!

@pas_kouchehaie_enghelab
•┈┈••✾••┈┈•
@Dr_Javidnia

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ مرداد ۰۱ ، ۰۱:۱۱
جواد جاویدنیا

مشاهده و دریافت فایل

🔴 مهم: ایرادات حقوقی ستاد ملی کرونا آیا فریادرسی هست؟

🔹با عنایت به گذشت بیش از دو سال از عمر ستاد ملی کرونا و ایرادات و ابهامات جدی حقوقی موجود نسبت به آن علاوه بر ایرادات پزشکی نسبت به تصمیمات آن بر آن شدیم جمع بندی از مطالب ارائه شده این دوساله که عنوان شده ارائه نماییم.

🔸امید است پاسخ حقوقی و منطقی از دولت و ستاد دریافت کنیم و شفاف سازی لازم انجام شود.

🔹از نمایندگانتان در مجلس شورای اسلامی مطالبه کنید که این شفاف‌سازی را از دولت بخواهند.

🔸راهکارهای مندرج در این متن اگر مردی برای اجرا و پیگیری بیابد که حاضر شود ولو به ضرر خودش و دستگاه متبوعش، منافع نظام و مردم را پیگیری کند، انشاءالله می‌تواند گره کور #فتنه_کرونا را بگشاید.

#جهاد_تبیین
#نشر_حداکثری

💠✍️ دکتر جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ مرداد ۰۱ ، ۰۰:۱۷
جواد جاویدنیا