دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

۱۰۵ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

 

🔺️ نشر فوری و حداکثری!!!

🔰سلامت چهار سال آینده‌ی ملت در گرو صلاحیت واقعیِ وزیر بهداشت آینده!!

🔺️استاد پناهیان درشب نهم محرم در خصوص وضعیت وزارت بهداشت درکشورفرمودند:
یک وزیرمحترمی به بنده می گفت: فلانی معاون من بود، گفتم این ابلاغیه (مجوزفعالیت) را در وزارت خانه بدهید به اطبای سنتی تا فعالیت کنند؛ اما آن معاون‌وزیر  نامه را بصورتی پیچاند که هیچ چیزی از توی آن در نیامد!!!

⚠️ آیا آن معاون وزیرهمان آقای عین الهی ، نامزدفعلی پست وزارت بهداشت است!؟

#نشر_حداکثری

💠✍️کانال #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۰۰ ، ۲۰:۵۳
جواد جاویدنیا

#فوری_مهم

🔴آیا عین اللهی به طب سنتی اعتقاد دارد؟

🔹 اخبار و شنیده هایی وجود دارد که وزیر پیشنهادی وزارت بهداشت جناب رئیسی نسبت به طب سنتی نظر مساعدی ندارند و مطلبی در حال انتشار است که منظور اشاره استاد پناهیان به فردی که در وزارت بهداشت در مورد طب سنتی کارشکنی کرده است، همین وزیر پیشنهادی است و تا کنون رد یا تأیید نشده است.

🔸لذا ضرورت دارد نمایندگان محترم مجلس از ایشان به صورت مشخص برنامه شان برای طب سنتی سوال شود تا ابهامات مطرح شده برطرف شود.

🔹بدون استفاده از ظرفیت بالای طب سنتی مهار کرونا ممکن نخواهد بود. لذا این امر به عنوان اولویت تعیینی رهبر انقلاب بایستی در صدر توجه نمایندگان محترم باشد.

javidnia.blog.ir/post/1972

💠✍️کانال #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۰۰ ، ۲۰:۴۶
جواد جاویدنیا

مشاهده و دریافت فایل صوتی

📢 صوت برنامه با موضوع:
«بررسی تطبیقی پروژه‌های کاهش جمعیت و کرونا»

🔰 محمدعلی شکوهیان‌راد (متخصص مطالعات سایبرنتیک)
🔰 جواد حکیمی‌فرد (پژوهشگر، نویسنده و مدرس حوزه‌ی سلامت)

1️⃣ پروژه‌ی کرونا، طرح‌ریزی غرب
2️⃣ تمام مؤلفه‌های پروژه‌ی کرونا، مشابه پروژه خیانت‌بار کاهش جمعیت است❗️
3️⃣ دکتر مرندی و نمکی از نفرات شاخص پروژه‌ی کاهش جمعیت‼️
4️⃣ نحوه‌ی برخورد وزارت بهداشت و ستاد کرونا با دستورات امام خامنه‌ای در پروژه‌ی کرونا
5️⃣ ایران، آزمایشگاه داروها و واکسن‌های سازمان جهانی بهداشت❗️


📆 این برنامه مورخ جمعه ۲۹ مرداد ۱۴۰۰؛ ساعت ۱۴ به‌صورت زنده از طریق پیام‌رسان پخش شده است.

✍️مهندس شکوهیان‌راد
@SHRChannel

•┈┈••✾••┈┈•

@Dr_Javidnia

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۰۰ ، ۲۰:۴۳
جواد جاویدنیا

 

🔴کربلایی شدن یا کربلا رفتن؟

🔹آقا جان ما را کربلایی کن، یعنی کلاممان، مراممان، عملمان، اقداممان و در نهایت عاقبتمان را به حق مادرت حسینی کن.

🔸بتوانیم از دنیا به خاطر خدا بگذریم. از دنیاطلبان در راه حمایت از ولایت نترسیم و ولی خود را تنها بین دشمنان تنها نگذاریم...

👈یعنی در یک کلام پا در رکاب #حاج_قاسم بگذاریم.

💠✍️کانال #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۰۰ ، ۱۹:۵۰
جواد جاویدنیا

مشاهده و دریافت فایل صوتی

🔴 #شهادت_امام_سجاد(ع)

🌴همیشه جلو چشمای منه

🌴غروب غم انگیز کربلا

🎤 #سید_مهدی_میرداماد

🏴 شهادت جانسوز امام سجاد (ع) بر شیعیان آن حضرت تسلیت باد.

💠✍️کانال #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۰۰ ، ۱۹:۴۵
جواد جاویدنیا

 

🔴درد دل رباب

🎙 مثلا تورو تاب میدم
مثلا به تو آب میدم😭
مثلا تو صدام کردی
من با خنده جواب میدم 
مثلا عمو برگشته.... 😭

🔰 #حاج_رضا_بذری

💠✍️کانال #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۰۰ ، ۱۹:۳۱
جواد جاویدنیا

🔴درسهای ناب ولایت مداری مهدوی از عاشورا 

👈چگونه ۲۰۰ نفر از انصار و مجاهدان و صحابه پیامبر و یاران خاص امام از کاروان حسینی جا ماندند؟ کسانی که با حرکت هر کدام فوجی از جمعیت همراه امام می شدند، اما قیام به حق نکردند.

🔮بی تفاوتی در مقابل زیرپا گذاشته شدن احکام اسلام و ترک امر به معروف و نهی از منکر، منجر به تنها گذاشتن امام جامعه و قطعه قطعه شدن او زیر دست و پا خواهد شد.

🔮جابر ابن عبدالله انصاری، محمد حنفیه و بسیاری چهره های شاخص که امام بر آنها حجت تمام کرد، اما از همراهی امام و فیض شهادت جا ماندند...

🔮عمر ابن سعد، شبث و بسیاری از قاتلان امام از دعوت کنندگان امام بودند که بین دنیا و امام، دنیای خود را برگزیدند. 

🔮چرا جابر ابن عبدالله انصاری نابینا شده بود؟ چون امام حسین (ع) حجت را بر او تمام کردند و او با دیدن پیامبر اکرم و امیرالمومنین و حضرت فاطمه زهرا به اذن امام حاضر به همراهی امام حسین نشدند.

🔮وابستگی دنیا و اولویت دادن #تشخیص_فردی بر تشخیص امام از ناحیه خواص موجب عقب افتادن آنها از ۱۸ غلام سیاه بی نام و نشان  همراه امام در ولایت‌مداری شد.

❌اگر می خواهیم در بزنگاه فتنه های آخرالزمانی فریب چهره‌ها و شخصیتهای بزرگی که دچار لغزش شده‌اند نخوریم و از پشتیبانی امام و نایب امام باز نمانیم و در حمایت از امام جامعه دچار تردید نشویم و در تدابیر امام جامعه شک نکنیم، بارها و بارها باید این سخنرانی را گوش دهیم:


🎤 سخنرانی حجت الاسلام #استادمیرزامحمدی

📆دهه اول محرم الحرام ۱۴۴۳
🕌هیئت رزمندگان اسلام قم

🔺فایل های تصویری و صوتی کامل یازده شب دهه:

javidnia.blog.ir/post/1963

♦️چند تحلیل مهم عاشورایی:

1️⃣اگر با عافیت طلبی و دنیاطلبی به بهانه سکوت خواص و مدعیان ولایت و چهره های خاصی که بعضا حتی سابقه جهاد و جبهه دارند یا نزدیکترین افراد به امام جامعه هستند و یا صحابه پیامبر و ملازمان بنیانگذار انقلاب بوده اند، سبب شود که نسبت به ارتکاب محرمات و منویات بر زمین مانده امام جامعه سکوت کنیم، آمادگی برای ظهور و پذیرش امام زمان نداریم، چون مستعد این هستیم که به راحتی با یک عملیات روانی دشمن با نیت قربه الی الله امام جامعه را وحشیانه سر ببریم و او را لگدمال جهل خود کنیم.

2️⃣امروز متأسفانه شاهدیم که برخی مدعیان ولایت با #مصلحت_سنجی های شخصی و سلیقه ای فرامین امام خامنه‌ای را اجرا نمی کنند و اجرای آن را به مصلحت نمی دانند و مطالبه گران را هم مدعی به بی بصیرتی می کنند و معتقدند امام خود به همه چیز واقف است و اگر لازم باشد، آنچه صریح مطالبه کرده و اجرا نشده را مجدد مطالبه خواهد کرد؟!!!

3️⃣برخی نیز روش و نظر برخی چهره‌های خاص نزدیک رهبری را ملاک عدم اجرا و عدم پیگیری منویات و مطالبات و دستورات صریح بیان شده عمومی رهبری می دانند و مطالبه گران را ضد ولایت فقیه؟!!! جلوه می دهند و هر گونه انتقاد به این افراد را هم به بهانه تضعیف رهبری مورد برخوردهای سلبی و حفاظتی و حراستی و ... سکوت یا گاهی هجمه رسانه‌ای سرکوب می کنند. حال آنکه این قطعا خلاف دأب و شیوه امامین انقلاب و بر خلاف آموزه های عاشورایی است. 

4️⃣گویی افرادی متعمدانه این برش‌های تاریخی را از گوش شیعیان دور نگه‌داشته‌اند، تا ولایت‌مداری واقعی و قبح ترک فعلهای این خواص آشکار نشود و زمینه برای فتنه کربلایی همیشه فراهم باشد.

5️⃣اگر ۸ سال مقابل دنیا ایستادیم مدیون جوانان غیرتمند و ولایت‌مداری هستیم که نگذاشتند به رغم وجود برخی عناصر سست عنصر در لایه‌های کلیدی نظام، حرف ولی بر زمین بماند.

6️⃣اکنون هم تنها راه موفقیت نظام و رساندن پرچم انقلاب به صاحب واقعی آن، کنارگذاشتن هر چهره و نظری جز امام خامنه‌ای در تشخیص حق و باطل است و می‌بایست هوشمندانه و قاطعانه اجازه ندهیم حقیقت دستورات امام را همچون عبیدالله و عمر سعد و ... تحریف کنند.

💠کانال دکتر جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۰۰ ، ۱۹:۱۹
جواد جاویدنیا

رسانه‌ای به عظمت تاریخ

🔸عاشورا محصول انحراف، سکوت، فریب و تحریف...


🔺در زمانه‌ ای که کذب و نیرنگ فراگیر و چهره جهان اسلام را پوشانده بود حقانیت از میانه حج، راهی سرزمینی شد که بنا بود تاریخ ساز و تا قیام قیامت سرخی خونش ضامن برافراشته بودن بیرق حق‌طلبی در عالم باشد. اما این سوال همواره مطرح است که چطور مردمان آن زمانه توانایی تشخیص میان حق و باطل را نداشتند و چگونه برای اقدام علیه فرزند پیامبر(ص) متقاعد شده بودند؟ و اگر ما آن زمان می‌زیستیم در میان کدام سپاه بودیم؛ یزید یا حسین(ع)؟

🔹از این منظر باید نگاهی انداخت به شرایط حاکم بر افکار عمومی آن روزگار و شیوه‌های عملیات روانی و رسانه‌ای سردمداران آن زمان و تکنیک‌های اقناع مخاطبان جهت اقدام علیه فردی که حقانیتش از روز روشن‌تر بوده است. 

🔸 بی‌شک عملیات روانی از زمان خلقت انسان تا به امروز در شکل‌های گوناگون رایج و در دوران مختلف همواره در راستای جهت دهی به افکار عمومی جهت نیل به نتیجه‌ای خاص به‌کار برده شده است. در عملیات روانی، جنگ، جنگ کلمات و شایعات در راستای تزلزل عقل و تغییر رفتار و اعمال است.

🔹در آن دوران حاکمان وقت سعی در القای دعو امام حسین(ع) برای خلافت و ریاست را داشتند و آنچه مورخان نگاشته‌اند حاکی از برجسته سازی ادعای غلط و پنهان سازی واقعیت یعنی مخالفت امام(ع) با تحریف‌ها و بدعت‌ها در دین از سوی حاکمان آن روزگار است.

🔸قلب واقعیت‌ها، برجسته‌سازی، دروغ و انگاره‌سازی های صورت گرفته همگی در وارونه‌سازی حق و باطل و جا به جایی حقیقت و دروغ نقش آفرینی کردند و اینگونه بود که در کنار بمباران خبری علیه امام حسین(ع)، وعده‌های اعطای مقام و پاداش، بالابردن هزینه‌های حمایت از امام معصوم و... همگی سبب انحراف افکار عمومی از حق و حقیقت به ظلم و انحراف شد.

 🔹 دستگاه جور که تخصص ویژه‌ای در وارونه نمایی و تغییرات جدی در حوزه دین رسول الله(ص) داشت، با استفاده از همین تکنیک‌های عملیات روانی با برچسب زنی و خبیثانه‌ترین روش‌ها خود را نماینده دین معرفی کرده و امام (ع) را سدی در برابر اجرای دین حقیقی و دشمن با پیامبر(ص). این در حالی است که امام حسین (ع) بارها دغدغه خود را نه دستیابی به حکومت که مقابله با محو دین و ظهور بدعت عنوان کردند و بر احیای امر به معروف و نهی از منکر تاکید داشتند.

🔸در این میان اما سکوت خواص و بی تفاوتی آنها، به وقوع واقعه عاشورا کمک کرد. واقعه عاشورا را باید محصول انحراف، سکوت، فریب و تحریف دانست. عاشورا زاییده جهل توام با خودکامکی و زیاده‌خواهی مردمی بود که در این نقطه مهم تاریخی درست نیندیشیدند و دقیق اقدام نکردند. 

🔹در نهایت خون حسین، تفکر حسین و حقانیت حسین پیروز واقعی است. حقیقت از میان ظلمات سربرآورد و تا امروز روشنی‌راه جویندگان راه حق شده است. حرکت و رفتار امام حسین؛ رسانه‌ای به بلندا و عظمت تاریخ است و عاشورا عظیم‌ترین تولید رسانه‌ای تا ابد خواهد بود با تمام ویژگی‌های پیام و پیام‌رسانی و تاثیرات بر مخاطب.

🔻و در پایان اینکه:
نباید تصویر کنیم این فریب‌کاری مختص آن دوران بوده است. این رویه امروز در سیل خروشان پیام‌ها و بازار داغ رسانه‌های نوین و شیوه‌های جدید عملیات روانی نیز وجود دارد. ما به این جمله باور داریم که کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا. تشخیص مرز میان حق و باطل و ناخواسته در خدمت ظلم قرار نگرفتن و تلاش برای حق و عدالت‌طلبی آنچیزی است که امروز اگر می‌خواهیم در صف دشمنان دین قرار نگیریم، باید سرلوحه بینش و منش ما باشد. حسینی شدن فراتر از نظر، به عمل نیاز دارد. 
✍️ معصومه نصیری کارشناس رسانه

💠کانال #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۰۰ ، ۱۹:۱۴
جواد جاویدنیا

مشاهده و دریافت فایل صوتی

🔴 ما قیام کرده‌ایم برای راستی آزمایی مرکز درمانی رسمی در اختیار قرار دهند

🔹پاسخ دکتر منتظر درباره بیانات استاد پناهیان: ما قیام کرده ایم

🔸خطاب به سرلشکر باقری:

1️⃣چرا نشسته اید و مرگ روزانه ششصد نفر را نظاره گر هستید؟!

2️⃣مگر مقام معظم رهبری دستور تشکیل قرارگاه بیولوژیک برای کنترل کرونا به ستاد کل نیروهای مسلح ندادند؟ چرا همه چیز را به ستاد کرونای روحانی واگذار کردید؟

3️⃣اطراف خودتان را از دکتر های تابع who  پاکسازی کنید

#طب_استعماری
#قیام_عاشورا
#قیام_علیه_سازمان_صهیونیستی_بهداشت

💠✍️کانال #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۰۰ ، ۱۸:۲۰
جواد جاویدنیا

🔴استفاده از بیسیم دشمن علیه خودش⁉️

🔹استفاده از رسانه‌ی دشمن (اینستاگرام، تلگرام، توئیتر، واتس‌اپ و...) علیه خودش، مثل این می‌ماند که بخواهیم در یک جنگ از «بیسیم دشمن» علیه خودش استفاده کنیم!

🔸 اگر در جنگ از بیسیمی استفاده کنیم که دشمن تمام مکالمات ما را می‌شنود و مهم‌تر اینکه بر آن «تسلط مدیریتی» دارد، عاقبت آن جنگ از همان ابتدا معلوم است: شکست قطعی و حتمی!

@abarshagerd ✍️

#⃣ #صیانت_از_ایران

💠✍️کانال #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۰۰ ، ۱۸:۱۲
جواد جاویدنیا