دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

♻️ نامه حمید رسایی خطاب به رؤسای مجلس و قوه قضاییه درباره بورس

جناب آقایان رییسی و قالیباف، سلام علیکم
درباره وضعیت اسف‌بار سرمایه مردم در بورس، به این نکات توجه کنید:

۱. جناب روحانی و دژپسند، بارها مردم را برای حضور در بازار سرمایه و خرید سهام، تشویق، تهییج و تحریک کرده‌اند. بویژه در خصوص خرید سهام‌های دولتی آن هم با ۲۰ درصد تخفیف.

۲. علیرغم این همه وعده که سبب شد سیلی از جمعیت، روانه بازار سرمایه شود،  سوگمندانه وضعیت بورس هر روز قرمزتر از دیروز و سرمایه مردم روز به روز در حال آب شدن است. به طوری که سهام پالایشی یکم که دولت با تبلیغ ۲۰ درصد تخفیف به مردم فروخت، در حال حاضر نصف شده است.
 
۳. وضعیت فعلی بورس از جانب دولت یا تعمدی و با برنامه است یا نشانه روشنی بر بی‌عرضگی و ناتوانی کسانی است که مردم را با وعده‌های خود به بورس کشانده‌اند. در وضعیت فعلی، احساس مردم این است که از سوی دولت، فریب داده شده‌اند.

۴. شما دو بزرگوار اما با توجه به جایگاهتان که برگرفته از اراده مردم است، در عالیترین سطح از قدرت و اختیار برای دفاع از حق مردم و برخورد با مسئولان متخلف یا بی‌عرضه قرار دارید. 

۵. همچنین هر دو بزرگوار به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری از طرف خودتان یا تیم همراهان و هوادارانتان مطرح و حتی یکی از دو نفر شما در این باره بسیار فعال است.

۶. از نگاه مردم، وقتی امروز که در رأس مجلس و قوه قضاییه هستید و اختیار و قدرت برخورد با این تخلف آشکار و فریبکاران را دارید و کاری نمی‌کنید، از سه حال خارج نیست: یا ناتوانید یا موافق رفتار دولت هستید و یا درد مردمی که سرمایه‌شان آب می‌شود را نمی‌فهمید.

۷. از نگاه مردم، دلیلش هر یک از این سه مورد باشد، حتما برای انتخابات ریاست جمهوری پیش‌قدم نشوید. چرا که وقتی در جایگاه مهمی که هستید و قدرت و اختیار هم دارید، کاری نکردید، در جایگاه ریاست جمهوری هم کاری نخواهید کرد پس دلیلی ندارد مردم زخم‌خورده به شما اعتماد کنند. 

۸. مگر اینکه مطابق اختیار و قدرتی که مردم به شما داده‌اند و اتفاقا مصلحت کشور و انقلاب هم در آن هست، برای بازگشت اعتماد عمومی و ایجاد امید در دل مردم، آقایان روحانی و دژپسند و مسئولان سازمان بورس را به عنوان مقامات مسئول، در مقام پاسخگویی قرار دهید و به اندازه قصور و تقصیرشان، مجازاتشان کنید.

🔺کانال حمید رسایی🔻

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۲/۰۱
جواد جاویدنیا

نظرات  (۱)

مطالب مفیدی بود ممنون از شما.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی