دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

نامه جاویدنیا که این روزها خبرساز شده است یک ضمیمه 11 صفحه ای داشت که منتشر نشد و اساسا نباید دیده شود.
این 11 صفحه حاوی مطالب مهمی است که عمدتا به شیوه فیلترینگ هوشمند آذری جهرمی به گوش اکثر مردم و حتی حزب اللهی ها نخورده است و مبنای نامه ای شد که جاویدنیا را وسط میدان مبارزه انداخت تا شاید آخرین تلاش خود را برای آزادسازی خرمشهر فضای مجازی انجام دهد.
اگر پشتیبان ولایت فقیه هستید این 11 صفحه را با دقت بخوانید و سپس منتشر کنید. 
شاید برخی انقلابیون علت این ریسک بالای جاویدنیا را متوجه شوند و نگرانی او را برای ساماندهی فضای مجازی در لحظات حساس نزدیک به انتخابات البته از منظر رهبر فرزانه انقلاب تأیید کنند.
شاید متوجه شوند که چگونه فیلترینگ هوشمند آذری جهرمی پاگذاشتن روی منویات رهبری را به ارزش و اقدام علیه آن را به ضد ارزش تبدیل کرده است.
شاید متوجه شوند که چگونه آذری جهرمی و تیمش با خیال راحت ساکت نشسته اند و وظیفه حمله به خط رهبری را به برخی دوستان ناآگاه سپرده اند.
شاید متوجه شوند که چکونه اقدام برای ساماندهی فضای مجازی قتلگاه جوانان می شود خیانت و تخلف و جلوگیری از آن می شود حمایت از حقوق عامه و دفاع از آزادی مردم و ...

ضمیمه نامه محرمانه

نظرات  (۱)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام به نظرمن دوست ندارن واقعیت به گوش مردم برسه آقای دکتر************ *******

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی