دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

متأسفانه با اینکه واتساپ نا امن‌ترین پیام‌رسان است و همه‌ی شماره‌ها برای سایر اعضای گروه میفتد و امکانات کمتری نسبت به پیام‌رسان‌های ایرانی دارد و اینستاگرام هم که تبدیل به فحشاخانه‌ی آنلاین، شده است؛ همچنان افراد و مراکزی هستند که نمی‌توانند از #وابستگی به این بدافزارها دل بکَنند و اتفاقا تشویق و ترغیب به حضور در اینستاگرام و واتساپ می‌کنند!!!
شاید نمی‌دانند مالک این بدافزارها کیست و با حضور خود در اینستاگرام و واتساپ، در حقیقت کمک به جیب اسرائیل و آمریکا می‌کنند...

#مؤسسه_رهروان_راه_قرآن_مبارکه
@rahrovanraheqoran

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۱۱
جواد جاویدنیا

نظرات  (۱)

۱۰ تیر ۰۰ ، ۱۲:۲۰ فاطمه اردبیلی

سلام
وقتتون بخیر آقای دکتر
من دانشجوی پزشکی هستم که مدت ها به علت های مختلف سعی کردم که حتی برای درسهای پزشکی ام واتسآپ نصب نکنم. حتی در دورانی که شما معاونت دادستان در فضای مجازی بودید تونستم با کمک کارشناسان شما گفتمانی را به دانشگاه عرضه کنم که واتسآپ یا استفاده از نرم افزارهای خارجی بر خلاف قانون هست. حتی به معاونت آموزشی وزارت بهداشت هم نامه زدم که بیاید و یک پیام رسان داخلی برای آموزش علوم پزشکی طراحی کنید که همه ی دانشجویان و اساتید را منسجم کند و این سردرگمی در بحث آموزش را پایان بدید ولی آن ها گفتند که ما نمی تونیم کارقهری بکنیم و شما برید با دانشگاه خودتون حرف بزنید. من از شروع کرونا تا به حال سعیم رو کردم که واتسآپ نصب نکنم ولی متاسفانه اثر کار خودم فقط در حفظ خودم بود و خیلی نتونستم گفتمان ایجاد کنم. الان به خاطر کارهای بیمارستان برای پذیرش بیماران مجبور شدم که برای ارسال مطالب به رزیدنت های پزشکی واتسآپ رو نصب کنم و از این ناراحتم. میخواستم از شما درخواست کنم که اگر بتونید من رو به فرد یا گروهی وصل کنید یا کمکم کنید تا بتونم این گفتمان مبارزه با کالای صهیونیستی واتسآپ را در کشور جا بندازم و خودم در مسیرم محکم بشم.

09108776624

پاسخ:
با سلام و خداقوت به شما دوستان جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی پیگیر این گفتمان هستند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی