دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

🔴 اقدام آمریکا برای #فیلترینگ بزرگترین اپراتور چین❗️

🔰به گزارش تسنیم کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) که پیش از این مجوز فعالیت چاینا تلکام (بزرگترین شرکت مخابراتی چین) را لغو کرده بود اعلام کرده که باید با درخواست این شرکت برای فعالیت در آمریکا مخالفت شود.

♻️چاینا تلکام در ۲۶ اکتبر از سوی کمیسیون ارتباطات فدرال دستور یافت خدمات آمریکایی خود را به دلیل نگرانی‌های امنیت ملی متوقف کند. کمیسیون ارتباطات فدرال مدعی است چاینا تلکام در معرض بهره برداری، نفوذ و کنترل دولت چین قرار دارد.

✳️چاینا تلکام که به مدت ۲۰ سال گذشته اجازه داشت خدمات مخابراتی در آمریکا ارائه کند، بیش از ۳۳۵ میلیون مشترک جهانی در سال ۲۰۱۹ داشت.

https://tn.ai/2596949

✍️پی‌نوشت: ظاهراً اقدامات سلبی و اعمال محدودیت برای شرکتهای فناوری غیربومی، تنها در ایران اقدامی شکست خورده، ضدتکنولوژی و عصرحجری است و آنچه بر زمین مانده دستورات و تأکیدات امام جامعه مبنی بر ساماندهی فضای مجازی در کوتاه مدت و میان مدت (در تاریخ ۱۳۹۹/۴/۲۲) است.

#حاکمیت_سایبری

💠✍️ #دکتر_جاویدنیا

🆔 @Dr_Javidnia

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۰/۰۹/۱۱
جواد جاویدنیا

حاکمیت سایبری

فیلترینگ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی