دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

اختلاف واقعی نمکی با روحانی یا جنگ زرگری

سه شنبه, ۷ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۰:۰۳ ق.ظ

 

🔴اختلاف واقعی نمکی با روحانی یا جنگ زرگری

🔹نتیجه تحلیلهای حجت الاسلام روانبخش را در بحث استفاده از کرونا برای اثرگذاری بر انتخابات قبول داریم، اما در مقدمات این تحلیل دو نکته مغفول است.

🔸نه اینکه کرونا وجود ندارد اما کروناهراسی با طراحی سازمان بهداشت جهانی و کمک فضای مجازی بیگانه قطعی است و در صحت آمار ارائه شده و افزایش یک باره آن تردید جدی است.

🔹اینکه یک وزیر روحانی خلاف نظرات او کار کند و او را متهم کند و روحانی او را برکنار نکند، خیال خام است. این جنگ زرگری نقشه‌ای طراحی شده است با همان هدف اشاره شده تاثیرگذاری بر انتخابات.

🔸اینکه تصور شود نمکی را به دلیل توصیه های رهبری و ... نمی تواند برکنار کند هم بسیار ساده لوحی است. روحانی نشان داده هر چه رهبری بفرمایند تا فورا خلاف آن موضع گیری و اقدام نکند آرام نمی‌نشیند.

🔹نهادهای نظارتی امنیتی در خوابند و روحانی خواسته و شاید ناخواسته در حال تکمیل پازل آشوب در کشور است، امید است حجت قاطعی برای این کوتاهی داشته باشند...
 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۰۷
جواد جاویدنیا

اختلاف

روحانی

نمکی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی