دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

 

🔴چون قافیه تنگ آید: دروغ حضور رسمی دکتر جاویدنیا در کلاب هاوس

🔹وقتی پاسخ منطقی برای استدلال وجود ندارد، پای تحریف و تمسخر به میان می اید.

🔸اینجانب کلاب هاوس را علیرغم اصرار تهیه کننده محترم برنامه انعکاس رادیو گفتگو به صورت موقت هم نصب نکردم و حاضر هم نشدم حتی عکس بنده روی آی دی تهیه کننده قرار گیرد و در واقع در گفتگوی کلاب هاوسی شرکت نداشتم. بلکه بنده در گفتگوی رادیویی حضور داشتم که صدای آن از آیدی تهیه کننده برنامه در کلاب هاوس پخش می شد، نه تنها صدای بنده بلکه صدای دیگر میهمانان برنامه نیز برای اطمینان از اتصال اینترنت توسط اکانت مدیر برنامه پخش شد.

🔹این حقیر هر گونه حضور رسمی در شبکه های اجتماعی بیگانه را تقویت دشمنان و کمک به جریان تحریف و طبق فتوای مقام معظم رهبری حرام می دانم لذا صراحتا هر گونه عضویت و حضور مشخص خود در این نرم افزار خارجی را تکذیب می کنم.

🔸هر چند در خلال صوت برنامه نیز بر این امر صراحتا تأکید کردم و پاسخ اشکال کنندگان را هم دادم اما برخی اکانتهای توئیتری هم این مطلب را بیان کرده اند، اما وقتی بنا باشد تحریف انجام شود، توئیتر هم سانسور می شود.

#شکست_تحریف

💠✍️کانال #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی