دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

امروز روز سکوت نیست

شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۰:۴۵ ق.ظ

 

🔴امروز روز سکوت نیست 

🔹روحانی هر روز دشمنی خود را با اصل نظام و انقلاب و امام خامنه‌ای آشکارتر می‌کند.

🔸دستگاه‌های مسئول که باید مقابل این دشمنی آشکار بایستند، علیرغم تاکیدات صریح حضرت آقا به ضرورت اعمال قانون و برخورد قاطع با او، با تحریف کلام امام سکوت و بی‌عملی خود را توجیه می‌کنند.

🔹 صراحتا اعلام می‌داریم، ما سربازان خمینی و خامنه‌ای با مدد از روح طیبه حاج قاسم و شهدای بزرگوار، سینه سپر می‌کنیم و از برخوردهای نیابتی حفاظتی امنیتی هراسی نداریم و در برابر آنها که مقابل دین و امام ما ایستاده‌اید، با همه آبرو و توان و هستی خود در مقابل تمام دنیای آنها می‌ایستیم و نمی‌گذاریم در تاریخ بنویسند بی‌غیرتان وطن فروش چوب حراج به ایران زدند و ما از ترس از دست دادن دنیایمان خفه خون گرفتیم و به ذلت خو کردیم و علی را تنها گذاشتیم.

💠✍️کانال #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی