دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

🔴دیوان عدالت اداری با صدور دستور موقت، مصوبه هیات دولت درباره جریمه اختلال کنندگان کلاب هاوس را متوقف کرد.

🔹امیدواریم هر چه سریعتر دیوان عدالت غیرقانونی بودن این اقدام دولت را تایید کند و مصوبه سر تا پا غیرقانونی که بر خلاف اصل تفکیک قوا، دولت هم به جای مجلس قانون وضع کرده و هم به جای قوه قضائیه حکم به مجازات تعیین کرده، آن هم برای یک نرم افزار آمریکایی فاقد مجوز، ابطال شود.

🔸این آغاز راه است، از این اقدام قوه قضائیه و دیوان عدالت اداری سپاسگزاریم و امیدواریم سرآغاز ساماندهی فضای مجازی باشد و با پروپاگاندای رسانه‌ای غربیها و غربگرایان عقب نشینی نکنند.

🔹از هم اکنون هجمه ها آغاز شده و تیتر «آذری جهرمی وزیر ناکام در کلاب‌هاوس!» دست به دست می‌شود و مخالفان وی انحصارگرا و علت فیلترینگ تلگرام و کلاب هاوس رسانه آزاد بودنشان! جلوه داده می‌شود.

🔸امیدواریم آقایان گلایه‌های آقا را نسبت به فضای مجازی فراموش نکرده باشند و بدانند که دولت به دنبال آزادی تحریف و اتهام‌زنی و هدایت انتخابات است نه آزادی بیان و آزادی انتخاب

💠✍️کانال #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی