دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

 

🔴مسئولان کشور برای مظلوم ترین مادر شهید دنیا چه پاسخی دارند؟

🔹اولویت اصلی در کشور چیزی جز متوقف کردن قطار فساد دولتی است که می خواهد به هر قیمتی با فشار اقتصادی و له کردن مردم، به اهداف پلید خود و کشاندن کشور به سمت نیستی و نابودی گام بردارد؟
🔸بیچاره ساده لوحانی که فکر می کنند تسلیم در برابر آمریکای در حال فروپاشی است که مشکلات کشور را حل می کند.
🔹این اوج تحریف است که دارد با ابزار شیطانی به ذهن مردم حیران در مشکلات اقتصادی و در محاصره مصعب ابن زبیرها پمپاژ می شود.
🔸غافل از این که نفاق به شما مهلت می دهد تا تسلیم شوید و سپس گردن همه تان را خواهد شکست.
🔹روسای انقلابی قوا و فرماندهان سپاه و ارتش به هوش باشید.
🔸الان وقت بازدید و اقداماتی که شائبه تبلیغات دارد نیست، انتخابات ریاست جمهوری #گندم_ری است که شما را از اقدام قاطع برای حل مشکلات مردم باز می دارد و به نفاق مهلت می دهد پازل خود را تکمیل کند.
🔹مشکل مردم با بسته معیشتی حل نمی شود، مشکل مردم با بازگشایی یک مرز و چند کارخانه و برخورد با چند مهره سوخته مفاسد اقتصادی حل نمی شود.
🔸جریان نفاق را کمر بشکنید و الا کمر شما و ملت را خواهند شکست.
🔹اول #عقلانیت_انقلابی را فعال کنید #ترس_تحمیلی را کنار بگذارید و با برنامه کوتاه مدت قوی، فضای مجازی را که ابزار فشار اقتصادی و تحریف است، از ید مفسدان خارج کنید. سپس قانون کشور را قاطعانه نسبت به رئیس المفسدین اجرا کنید و شک نکنید که خدا با ماست.
💠✍️کانال #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۲۸
جواد جاویدنیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی