دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

ترس روحانی از استیضاح و محاکمه

دوشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۹، ۱۰:۰۵ ق.ظ

ترس روحانی از استیضاح و محاکمه
فردی که اقداماتش زمینه‌ساز تحقق آرزوهای شوم بدخواهان این سرزمین از جمله توقف فعالیتهای هسته‌ای، برجام ذلیلانه، اجرای خائنانه FATF  و 203، تحریف دین، بدبینی مردم به مسئولان کشور، القای ناکارآمدی اسلام حسینی و... شده است و سردمدارمنازعات سیاسی و توهین به امام جامعه است، اکنون چه شده که دم از #عقلانیت_سیاسی و #کنارگذاشتن_منازعات_سیاسی می زند؟
افرادی که امشب قرار است در همایش سراسری استیضاح به نفع مردم شرکت کنند، هر کدام به نحوی مورد هجمه دوست و دشمن قرار گرفته‌اند که از این حضور منصرف شوند.
اما بدانند که ما فرزندان خمینی و خامنه ای هستیم و از هیچ چیز جز خداوند متعال نمی‌هراسیم و از هیچ کس جز ولی فقیه اطاعت نمی‌کنیم.
آیا جز این است که هر گونه اقدام به استیضاح توسط مجلس انقلابی یا محاکمه روحانی توسط قوه قضائیه انقلابی، پازل دشمنان را مبنی بر القای بن بست درونی نظام و کشاندن مردم به خیابان خراب خواهد کرد؟
آیا غیر از این است که بسته معیشتی ناچیز، بدون متوقف کردن موتور محرکه گرانی که شخص رئیس جمهور و تیم اقتصادی او هستند، نمک بر زخم پاشیدن و تحقیر بیشتر ملت و آماده کردن بیشتر آنها برای ریختن به خیابانها در راستای اهداف شوم ضد انقلاب است؟
عزیزان انقلابی، جریان تحریف خودش گرا می دهد که به کجا نباید نزدیک شد، پس شک نکنید و با تمام توان نقطه این نقطه را رها نکنید و استیضاح یا محاکمه رئیس جمهور را با تمام توان مطالبه کنید تا علم عدالتخواهی و مطالبه حقوق مردم به دست نیروهای انقلاب باشد نه به دست براندازان.
#ترسوها_دم_از_عقلانیت_نزنند
#استیضاح_روحانی
#محاکمه_روحانی

💠✍️کانال #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی