دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

🔴پاسخ دکتر جاویدنیا به بی اخلاقی‌های رسانه‌ای-جوابیه رجانیوز

🔹به دنبال انتشار نامه خیلی محرمانه اینجانب جواد جاویدنیا مبنی بر فیلترینگ اینستاگرام، گوگل پلی و فیلترشکنها و VPNها و انتشار خبر بزرگنمایی شده تحت تعقیب قرار گرفتن بنده که یک تخلف انتظامی در دست بررسی در دادسرای انتظامی قضات را در حد یک جرم بزرگ و نابخشودنی، سایت خبری رجانیوز در اقدامی غیرحرفه ای، اقدام به درج مطالبی علیه اینجانب از جمله حمله عاملان فیلترینگ غیرقانونی به مدیریت رئیس قوه قضائیه، هزینه سازی های مکرر برای انقلاب به عنوان اقلیت حاشیه ساز، صدور دستور فیلترینگ مشکوک بدون داشتن اختیارات لازم، برکناری از سمت معاونت دادستانی کل کشور و تنزل به معاونت رئیس کل دادگستری استان تهران، مشکوک بودن صدور دستور فیلترینگ، مانع تراشی برای تحول قوه قضائیه، نگرانی از حضور جناب رئیسی در قوه مجریه و ... نمود.

🔸با عنایت به حساسیت ایام انتخابات در آن مقطع از پاسخ خودداری شد، اما با پیگیری انجام شده جوابیه لازم تهیه و برای آن سایت خبری ارسال شد که طبق قانون مطبوعات منتشر شد.

👈متن کامل جوابیه را در آدرس ذیل ببینید:
http://rajanews.com/node/348799

💠✍️کانال #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۳۱
جواد جاویدنیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی