دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

مخالفان استیضاح روحانی

چهارشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۹، ۰۲:۲۹ ب.ظ

✳️ مخالفان استیضاح روحانی

الف) مهمترین دلایل مخالفان استیضاح روحانی :
اگر استیضاح اتفاق بیافتد اصلاح طلبها خواهند گفت ...
اگر روحانی استیضاح شود آن وقت رسانه‌های بیگانه می‌گویند ...
استیضاح روحانی باعث می‌شود او مظلوم نمایی کند و حامیانش تبلیغات کنند و بگویند ...
یعنی شاخص این عزیزان برای اداره  کشور، واکنش‌های احتمالی امثال تاجزاده و بی بی سی و ... است!

ب) اگر روحانی استیضاح نشود و در قدرت باقی بماند، مخالفان استیضاح تضمین می‌دهند که قیمت دلار به پنجاه هزار تومان و بیشتر نرسد؟ و آیا حاضرند مسئولیت ماندن روحانی در قدرت و عواقب آن را بپذیرند؟

ج) در این میان یکی هم فرمایش کرده به جای طرح استیضاح، باید به معیشت مردم رسید! البته ایشان نفرموده‌اند وقتی قوه مجریه در چنگ روحانی است چگونه می‌توان مشکل معیشت مردم را حل کرد؟! لابد خیال کرده روحانی به ایشان بفرما می‌زند و می‌گوید: داداش بیا و مشکل مردم رو حل کن! اینم تمام امکانات قوه مجریه!

د) تاریخ پس از انقلاب ثابت کرده وقتی امثال هاشمی یا روحانی در لباس ریاست جمهوری مشغول کندن پوست مردم و انحراف نظام و انقلاب از مسیر اصلی آن بوده‌اند عقلای جناح راست با دوراندیشی مانع استیضاح شده و مانند لبه دوم قیچی عمل کرده‌اند!

ه) در نظر بعضی‌ها  استیضاح رئیس جمهور یک پدیده زینتی و اضافی در قانون اساسی است و استفاده از آن کشور را نابود خواهد کرد! همین بعضی‌های منفعت طلب و مثلا عاقلند که رؤسای جمهور سه دهه اخیر را به دیکتاتورهایی مخرب تبدیل کرده‌اند چون به آنها تضمین داده‌اند که اگر ارزش پول ملی را به یک صدم هم برسانید و مردم را از گرسنگی به کشتن دهید باز هم شما را از قدرت عزل نخواهیم کرد!

و) نمی‌دانم در این میان به ساده اندیشانی که می‌خواهند با تصویب طرح معیشتی و دادن پول به اقشار مستضعف مشکل مردم را حل کنند چه باید گفت؟ به نظر دوستان، دولت روحانی بعد از این همه مخالفت صریح با این طرح آن را اجرا خواهد کرد؟ و باسقوط پی درپی ارزش پول ملی این رقم‌ها می‌تواند باری از دوش مردم بردارد و جلوی سیاست زمین سوخته روحانی را بگیرد؟ سیاستی که روحانی بر اساس آن تصمیم گرفته یک مملکت ورشکسته، ویران و در حال نابودی را به دولت بعد تحویل دهد!

ز) اگر مخالفان استیضاح از صحت نظرشان مطمئن هستند چرا در یک مناظره با حامیان اصلی استیضاح شرکت نمی‌کنند؟ اگر رسانه علی عسکری جرات و دوراندیشی میزبانی این مناظره را ندارد، فضای مجازی که هست!

📌 دکتر #کوشکی

💠✍️کانال #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۳۰
جواد جاویدنیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی