دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

 

🔴خانعلی زاده کارشناس سیاسی
🔹هزینه مسکن چه ارتباطی به سیاست خارجی و تحریم دارد؟ بر فرض که داشته باشد. اگر دولت بایدن سر کار بیاید، چه کمکی برای برداشتن تحریم‌های مسکن و خانه انجام می‌دهد؟ ما نباید مردم را گول بزنیم. اتفاقی که متأسفانه در بسیاری از اوقات می‌افتد. برخی از رسانه‌های داخلی کاری می‌کنند که فردا اگر بایدن رأی آورد، مردم به خیابان‌ها بریزند و شادی کنند. همان کاری که شب برجام کردند. همان دروغی که به مردم گفتند که دلار هزار تومان خواهد شد. واقعیت این است که 70، 80 درصد مشکلات اقتصادی ایران ارتباطی به دولت امریکا ندارد و تازه آن 10، 20 درصد را هم که قرار نیست امریکا برای ایران حل کند.
🔸روی این نکته تأکید می‌کنم که اگر بعد از انتخابات ریاست‌جمهوری، در اقتصاد ایران هر اتفاق منفی یا مثبتی اتفاق بیفتد، کاملاً از داخل هدایت شده است. یعنی اگر قیمت دلار کاهش پیدا کند یا بعضی از اقلام ارزان شوند، هیچ ربطی به نتیجه انتخابات در کاخ سفید ندارد، بلکه برخی از سیاسیون داخلی برای پیشبرد منافع خودشان سعی می‌کنند در باغ سبزی نشان بدهند، یک سیگنالی بدهند و یک فعالیت رسانه‌ای بکنند و مردم را گول بزنند تا بتوانند منافع خودشان را تأمین کنند.
www.rajanews.com/node/341017
#استیضاح_روحانی
#محاکمه_روحانی
💠✍️کانال #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۳۰
جواد جاویدنیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی