دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

مشکل اقناع افکار عمومی؟

پنجشنبه, ۱۴ مرداد ۱۴۰۰، ۰۴:۳۸ ب.ظ

 

🔴مشکل اقناع افکار عمومی؟

✍️امیرحسین ثابتی

🔸برخی دوستان پرسیده اند نظرت درباره #طرح_صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی چیست؟

🔹صادقانه میگویم که چون متن کامل آن را نخوانده ام و ابعاد مختلف آن را نسنجیده ام فعلا نظری ندارم؛ هرچند با توجه به تجربه سروش و ایتا و... که هیچکدام نتوانستند پاسخگوی هجوم مخاطبان در بهار سال ۹۷ باشند امروز هم به این مساله بدبین هستم.

🔸اما آنچه در این دو روز به چشم آمد، حلقه گمشده ای به نام "گفتگو با مردم و اقناع افکار عمومی" بود و حیرت انگیز است که در روزی که قرار است مجلس درباره چنین طرح مهمی تصمیم بگیرد، قالیباف رئیس مجلس به سوریه میرود و دیگر نمایندگان شاخص مجلس که چهره های ملی هستند حرفی با مردم‌ نمی‌زنند.

🔹این اتفاق مرا به یاد سخنان دو سال قبل حجه الاسلام حامد کاشانی انداخت که بعد از شبیخون بنزینی دولت به مردم، همه حرفش این بود که سیره امیرالمومنین علیه السلام و اهل بیت اقناع افکار عمومی بود نه بی محلی به فکر و ذهن مردم!
@Sabeti

👈پ.ن: صحبتهای دوستان بزرگواری که صحبت از اقناع افکار عمومی دارند، صحیح است. اما بزرگوارانی که تریبون دارند و سانسور نیستند در این زمینه چه کرده‌اند؟ چند برنامه ارزشی صدا و سیما به نظرات منتقدان دولت اختصاص یافته است؟ متاسفانه عملیات روانی دشمن تا قلب قرارگاه‌های ولایتمدار ما نیز پیش رفته و گاهی نه تنها تایید و حمایت نمی‌کنند، بلکه بدون مطالعه کلیت طرح را می‌کوبند. بدون اینکه بین مفاد طرح و فرمایشات دردمندانه آقا نسبت یابی کرده باشند.

💠✍️کانال #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی