دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

دوستانه با سید ابراهیم

شنبه, ۳۰ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۴۴ ق.ظ

دوستانه با سید ابراهیم

✍️جواد جاویدنیا

🔹به مناسبت روز خبرنگار فرمودید: «حمایت‌های حقوقی و قضائی از اصحاب رسانه یکی از ضروریاتی است که نباید در لفظ و سخن باقی بماند. لذا از وزیر دادگستری و دیگر مسئولین مربوطه می‌خواهم اگر شکایتی از جانب شخصیت حقوقی دولت علیه خبرنگاری مطرح است، چنانچه شکایت شخصی و احتمال تضییع حقوق بیت‌المال در آن مطرح نباشد، همه این شکایات بخشیده شود».

🔸 این اقدام بسیار شایسته و در خور تقدیر است. اما تقاضا می شود نسبت به سایر منتقدان دولت قبل هم که خبرنگار نبوده‌اند، چنین دستور شایسته‌ای صادر شود.

🔹ضمنا حتما حواستان هست که خدای ناکرده افرادی معلوم الحال و دارای سوابق مشخص، با ورود به حلقه افراد معتمدتان، به قصد ضربه زدن به شما و انقلاب، اما با ظاهری دلسوز و منطقی و انقلابی، منتقدان و دلسوزان را به شیوه‌های غیرمستقیم رسانه‌ای یا حفاظتی و حراستی و انتظامی و برچسب زنی و از طرق غیراخلاقی و غیرشرعی، ارتباطشان را با شما قطع نکنند و یا وادار به سکوت نکنند و جو تعریف و تمجید یک طرفه به راه نیندازند که این امر سبب ندیدن به موقع ضعف‌ها و سم مهلک برای #دولت_انقلابی خواهد بود.

✍️دکتر محمدصادق کوشکی

🔹 ارزش دیدار شما از داروخانه ۲۹ فروردین ،از دستاوردهای ۸ ساله روحانی بیشتر بود! این دیدار  نه فیلم بود و نه نشانه ای از سیاسی کاری داشت . حرکتی بود برآمده از وظیفه شناسی و عشق و علاقه به مردم ! حرکتی که باید در دولت شما به اتفاقی روزمره تبدیل شود :  از خود شما گرفته تا فرماندار و بخشدار و روسای ادارات باید در ۴ سال پیش رو همین قدر راحت و صادقانه میان مردم باشید تا وعده های انتخاباتی تان جامه عمل بپوشد و مردم مزه خدمت رسانی دولت انقلابی را بچشند. 

🔹 آقای رئیسی می دانید و می دانیم که دولت شما فرصتی برای تجربه و آزمون و خطا ندارد و برای  همین موفقیت دولت شما برای همه نیروهای جبهه انقلاب مهم است و این موفقیت جز با همفکری و هماهنگی تک تک نیروهای این جبهه ممکن نخواهد شد. 

🔹 آقای رئیسی!
به عنوان یک عالم دین و رئیس جمهور به دوستداران و حامیان تان یادآوری کنید که در مکتب امام صادق (ع) ، "تذکر عیبها" بهترین هدیه است و  شما و دولت شما سخت محتاج این تذکرات هستید و بهترین نوع حمایت از شما ، جلوگیری از افتادن شما و همکارانتان به ورطه خطا و  اشتباه است و عالمان دلسوز و مومنان متفکر و تخصص ، شرعا وظیفه دارند که از دادن تذکر به شما مضایقه نکنند و در صورت سکوت، ملعون خدا و رسولند!

✳️ رئیس جمهور عزیز!

لطفا به حامیان کم سن سال و احساسی خودتان عملا آموزش بدهید که به صورت منتقدان دلسوز شما چنگ نیاندازند و با گردن کلفتی و توسل به انواع گناه، به دنبال خفه کردن عالمان خیرخواه نباشند تا بدانند که حمایت از شما به معنای بدوبیراه گفتن به انقلابیون منتقد دولت نیست! منتقدانی که وفاداری و تعهدشان به انقلاب و نظام از شما و همکارانتان کمتر نیست.
و چه خوب است هر چند مدت با نشستن پای نکات و نظرات منتقدان انقلابی( و نه امثال زید آبادی) روحیه نقد پذیری را به همکاران و هوادارانتان تعلیم دهید. 

✳️ سید بزرگوار! 
دوست نداریم و اجازه نمی دهیم که خدای ناکرده حامیان جاهل و متملقان قدرت طلب، شما را به ورطه ای بیاندازند که خاطره سال‌های ٨۴ به بعد زنده شود! شما هم در این مسیر یارمان باشید. 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی