دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

امنیت و سلامت کشور را به WHO ندهید!

شنبه, ۳ مهر ۱۴۰۰، ۱۲:۲۸ ب.ظ

 

🔴 امنیت و سلامت کشور را به WHO ندهید!

👈🏻 سازمان بهداشت جهانی دلسوز کشور ما نیست!

#حجةالاسلام_پناهیان
#پروفسور_سجادی

مطالب تکان‌دهنده پروفسور سجادی(استاد دو وزیر بهداشت) دربارۀ درمان سریع کرونا» + دو فایل صوتی کامل و متن و مقاله

Panahian.ir/post/3000

🔻پروفسور سید حمید سجادی، از متخصصین باسابقه و برجستۀ کشور، دارای سه فوق تخصص افتالمولوژی از دانشگاه‌های معتبر بین‌المللی و استاد صدها متخصص و فوق تخصص در ایران و آمریکا از جمله دکتر عین‌اللهی و دکتر قاضی‌زاده، وزیران بهداشت دولت فعلی و قبلی، ملقب به پدر چشم‌پزشکی نوین در ایران است.

🔻اخیراً یک گفتگوی دو قسمتی بسیار مهم و قابل توجه از این نخبۀ جامعۀ پزشکی مربوط به اوائل شهریور ۱۴۰۰، دربارۀ «شیوۀ درمان و پیش‌گیری آسان و سریع بیماری کرونا» و «علت عدم توجه و اهتمام نظام سلامت و ستاد کرونا به چنین توصیه‌های کلیدی»  و «خطرات و عوارض تکان‌دهندۀ برخی واکسن‌ها در آیندۀ نزدیک» از ایشان منتشر شده است.

👈 متأسفانه به روال سابق ستاد کرونا و کمیته علمی آن و صدا و سیما و رسانه‌ها و نهادهای رسمی سکوت معناداری در مقابل این ایرادات و انتقادات جدی علمی نموده‌اند.

♦️ رئیس جمهور و روسای سایر قوا و نمایندگان مجلس و مسئولان امنیتی محترم! این حرفها و استدلال هزاران پزشک اروپایی و آمریکایی مخالف WHO و واکسیناسیون اگر یک درصد صحت داشته باشد و واقعا کشتار جمعی در دستور کار دشمنان ما باشد، چه پاسخی در برابر بسیج همه جانبه امکانات و اعتبار بسیج و سپاه در اجرای این نقشه شوم خواهند داشت؟

💠✍️کانال #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی