دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

فتنه اکبر رسانه‌ای واکسیناسیون اجباری

چهارشنبه, ۲۸ مهر ۱۴۰۰، ۱۰:۴۳ ق.ظ

🔴فتنه اکبر رسانه‌ای واکسیناسیون اجباری

🔹از روزی که جناب رئیسی در کسوت رئیس قوه قضائیه، به صورت ظریف، همراهی با ستاد کرونا در زیر پاگذاشتن دستور صریح رهبری در واردات واکسن آمریکایی_انگلیسی را شروع کرد و در سخنان خود اعلام کرد واکسن از #هر_کشوری وارد شود و مورد تایید وزارت بهداشت باشد مردم استفاده می‌کنند، این روز را پیش‌بینی کردم.

🔸وقتی متعرض شدم متهممان کردند به اینکه به ساحت مقدس جناب رئیسی تعرض کردید و حفاظت قوه گزارشی مفصل علیه حقیر تنظیم نمود و از ادامه این شیوه تند انتقادی‌ام اظهار نگرانی جدی کرد و درخواست برخورد قاطع با حقیر شد که به وقتش خواهم گفت به توصیه تیم جناب رئیسی با حقیر چه کردند؟

🔹اکنون می‌بینیم برخورد با منتقدان واکسیناسیون اجباری را و وعده ظاهری اقناع جناب رئیسی و پشت بند آن بخشنامه‌های رگباری وزیر کشور و سازمان برنامه و بودجه و استانداری‌های مختلف در برخورد اداری و انضباطی با کارمندان و کارکنان شرکت‌های اداری و خصوصی و اصناف را.

🔸آنها که با تیم جناب رئیسی آشنایند، می‌دانند که چنین سازی نه تنها ناهماهنگ نیست، بلکه با هماهنگی کامل رسانه‌ای و پشت صحنه انجام شده است.

🔹حقیر از افرادی بودم که به امید اصلاح این رویه و با تشخیص اصلحیت ایشان به رغم لطمه بزرگی که از تیم ایشان دیده بودم، با حسن نیت به ایشان رای دادیم به امید اصلاح تیم انحصارگرای رسانه‌ای اطراف ایشان.

🔸اما با کمال تاسف شاهد تداوم این قلع و قمع رسانه‌ای حفاظتی هستیم که اکنون ظرفیت ستاد کرونا را نیز ناجوانمردانه در اختیار گرفته است و نوید روزهای سخت‌تر برای انقلابیون واقعی را می‌دهد.

🔹امیدواریم اشتباه کرده باشیم و این تیم راه مشایی ها را در دولت انقلابی در پیش نگرفته باشند.

🔸البته در این زمینه هماهنگی بی‌بدیل جناب #قالیباف و تیمشان هم نوید برجامهای دیگر فضای مجازی و پزشکی را می‌دهد.

🔹دلسوزانه و مکررا خطاب به جناب رئیسی عرض می‌کنیم تا دیرنشده مسیر خود را از این تیم دیکتاتورمآب به ظاهر دلسوز و انقلابی جدا کنید و الا مسیرتان معلوم نیست تا کجا با رهبری حفظ شود و محبوبیت واقعی و خدایی شما را همچون حاج قاسم تضمین کند؟

🔸ترور رسانه‌ای مخالفان و منتقدان و بی‌اعتبار کردن سخنانشان یا وادار کردنشان به سکوت، اگرچه به ظاهر رد و نشانی ندارد و وجهه تیم را حفظ می‌کند، اما إن ربک لبالمرصاد...

💠✍️کانال #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی