دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

🔴پشت پرده تصمیمات جنجالی وزارت بهداشت چه کسانی هستند؟/ هشدار به سیستم بهداشت و درمان دولت


http://www.jahannews.com/report/779400

🔹در مواردی همچون تزریق واکسن فایزر به زنان باردار، به راه انداختن شوی تبلیغاتی برای زیرسؤال بردن گزارشهای مرکز آمار وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی در خصوص عوارض و مرگ و میر واکسنها و اثرگذاری  آنها با همکاری صدا و سیما، خرافه پرست و ضد علم معرفی کردن مخالفان واکسن در کشور و دنیا و حاکم کردن جو استبداد پزشکی و اخیرا هم واکسیناسیون اجباری؟!

🔸اگر راست می گویید به جای نشان دادن گزینشی فیلم های خاموش از چند نفر از منتقدان مردمی که حتی جرات پخش همان استدلالهای مردم را ندارید، از پزشکان و متخصصان مخالف واکسن دعوت کنید و مناظره برگزار کنید تا مشخص شود عوارض واکسنها و نامطمئن بودن آنها شایعه و خرافه است یا کاملا علمی است و گوش شنوایی در وزارت بهداشت و ستاد کرونا و کمیته مثلا علمی کرونا وجود ندارد.

🔹فعلا که همه ابزار اعمال قدرت و صدا و سیما و رسانه‌های داخلی به دست شماست و رسانه‌های خارجی نیز به دلیل اجرای مو به موی برنامه‌های خائنانه‌شان با شما در فریب مردم برای تزریق واکسن نامطمئن و سرشار از عوارض کوتاه مدت و بلندمدت همراهی می‌کنند. اما بترسید از عدالت الهی و زمانی که کوس رسوایی خائنان نواخته شود و امیدواریم که آن زمان برای جبران دیر نشده باشد و آن گاه است که همان رسانه‌های غربی رخ واقعی خود را نشان دهند.
 
💠✍️کانال #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۸/۰۳
جواد جاویدنیا

واکسن

وزارت بهداشت

کرونا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی