دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

درد دل یک پدر؛ جناب رئیسی آیا گوش شنوایی هست؟

سه شنبه, ۱۱ آبان ۱۴۰۰، ۱۰:۵۱ ب.ظ

🔴درد دل یک پدر؛ جناب رئیسی آیا گوش شنوایی هست؟

سلام . ما چیکار کنیم که صدامون 
به آقای رییسی برسه  . 
چطوریه که حرف این همه متخصص 
به سمع و نظر آقای رییسی نمیرسه .
دیروز آقای رییسی فرمودند که  دانش آموزان باید واکسن بزنند و دانشجویان . 
یک ابهام وجود داره . اگه واکسن خوبه  چرا هراس دارند از انتشار اخبار منفی در مورد واکسن که به حق هم هست این اخبار منفی . 
داماد آقای جوادی آملی که نظر میدن اخبار منفی پخش نشه .
واقعاً چه راه حلی وجود داره برای 
نجات از این وضعیت ؟؟؟ 
ما خارج از حد نرمال تنش و سختی و گرفتاری داریم که موضوع واکسن تبدیل شده به یک معضل بسیار بزرگ و نگران کننده . 
من نمیتونم قبول و باور کنم فرزندی رو که باهزار سختی و کمبود های فراوان 
بزرگ کردم در حقش جنایت کنم 
این در حالی ست که یه رزمنده و یه 
مدافع حرم با هدفی والا شهادت رو در راه خدا انتخاب میکنه و مرگش قابل قبوله چون برای آرمان و هدف مقدس
انتخاب میکنه و من میدونم که برای هدف مقدسش  و در راه خدا رفته .
در حالی که در اینجا من باید فرزندم رو به مسلخ ببرم . 
من باید بایستم . و رنجی که وارد میشه توسط مسئولین و به مثابه جنایت تلقیش میکنم این رنج جانکاه رو تحمل کنم . 
میخواهم زنده بمانم 
میخواهم زندگی کنم 
چون موهبتی از طرف خداوند به ماست .
تنها من نه 
بلکه همه 
صدای من 
صدای ما باید شنیده بشه . 
و داریم از همه طرف محاصره میشیم 
و فرصتهای زندگی از ما گرفته میشه .
این هول و هراس ایجاد کرده .
شما مطلع هستید از تمام محدودیتها . 
اینکه بر سر نسل حاضر و آینده چه خواهد آمد ؟؟؟
فرزندان آینده چگونه خواهند بود ؟؟؟
باورش برای من خیلی سخت و سنگینه
چرا آقای رییسی اینگونه به قضیه ی
به این مهمی این نگاه رو دارند .
نگه داشتن باور و ایمانم به نظام 
پیچیده تر شده . چون دارم میجنگم 
با شیاطین . با کسانی که تصمیم گیری و تصمیم سازی دیکتاتور مأبانه میکنند . 
من هیچ نگرش مثبتی به آقای قالیباف و اژه ای و دیگر مسئولان حتی  برخی انقلابیها ندارم .  صدا و سیمای آقای جبلی هم این چند روز گزارشات واهی و عوام فریبانه داره پخش میکنه . گزارشات بسیار نازل و غیر ارزشی و دور از منطق علمی پخش میکنه . 
با مردم چه میکنند .؟؟؟
توطئه ها و فتنه ها رو درک میکنیم 
ولی این حجم از نادانستنیها و جهالتها 
چه آگاهانه و چه غیر آگاهانه قابل درک و تحمل نیست . اونم در رده های بالا . 
مخربترین سکوت و سانسور داره اعمال میشه . اولویت اول داشتن و نگه داشتن نسل سالم و اگاه در حال حاضر و آینده ست . تلاش آقای ریئسی برای معیشت مردم و زلزله زده ها خوبه ولی وقتی 
میاد میشینه در ستاد و یا هیئت دولت میگه واکسن باید این قابل درک نیست . 
ما قربانی هستیم ؟؟؟؟

✍️یکی از مخاطبان کانال

#واکسیناسیون_اجباری 
#سانسورچیان_کرونایی

💠✍️کانال #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی