دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

 

🔴 مقایسه عملکرد صدا و سیما با بی‌بی‌سی در قضیه واکسیناسیون

🔹کلیپ اول: صدا و سیما در این گزارش که در زمان روحانی تهیه شد، اعتراف میکند که مخالفین واکسن در فرانسه، از پزشکان سرشناس  هستند.

https://www.iribnews.ir/fa/news/2966975

🔸کلیپ دوم: راهپیمایی و تجمع مخالفان واکسن در انگلستان و تجمع مقابل BBC و اعتراض به دروغگویی BBC و واکسیناسیون اجباری.

✍️ جناب جبلی حداقل این تغییر رویکرد صدا و سیما را برای مردم توجیه کنید، آیا این صدا و سیما در تراز انقلاب اسلامی است که همسو با بی بی سی و ایران اینترنشنال حقایق را در مورد واکسن‌ها سانسور می‌کند؟ چرا صدا و سیما سخنان علمی متخصصان ایرانی و خارجی منتقد واکسیناسیون اجباری را سانسور می کند و به جای مراجعه به متخصصان و قراردادن تریبون در اختیار آنها، به برخی مردم کم اطلاع و بی‌اطلاع و بعضا بازیگران نقش مخالف مراجعه می‌کند و با نمایش توهین‌آمیز اقناع سازی آنها، مخالفان را انسانهایی کم اطلاع و فاقد تخصص جلوه می‌دهد؟

💠✍️کانال #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی