دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

🔴 امان از بستن دهان منتقدان: اقناع اجباری ناشی از جهل؛ راهبرد غیرقانونی وزارت بهداشت

1️⃣ اعلام دکتر رضا منتظر؛ پزشک، نویسنده و پژوهشگر طب ایرانی مبنی بر ابلاغ ممنوعیت  پوشش عوارض واکسیناسیون کرونا حتی واکسن‌های خارجی به خبرگزاری‌های معتبر کشور

2️⃣ سخنرانی دکتر قدیر، داماد آیت الله جوادی آملی و رئیس علوم پزشکی قم مبنی بر تذکر به صدا و سیما برای عدم بدگویی از هیچ کشوری در مورد واکسیناسیون و نظرشان مبنی بر سانسور هر گونه اخبار منفی راجع به واکسن.

3️⃣ نامه روابط عمومی وزارت بهداشت به روزنامه راه مردم مبنی بر جلوگیری از تشویش اذهان عمومی با ممانعت از تبلیغات و انتشار اخبار مخالف واکسیناسیون؟!!!
                                                           
👈طبق مواد ۳ و ۴ و ۵ قانون مطبوعات، تمامی رسانه‌ها  در انتشار اخبار و به ویژه انتقادات و نظرات مخالف آزادند و هیچ مسئول دولتی حق ندارد، بر رسانه‌ها برای انتشار یا عدم انتشار و سانسور اعمال فشار کند و این امر موجب انفصال سانسورچیان خواهد شد... نظرات مخالفان واکسیناسیون اجباری شاید امنیت شغلی مافیای واردات دارو و واکسن و مواد اولیه دارو و واکسن نامطمئن خارجی را به خطر بیندازد، اما قطعا امنیت ملی را به خطر نمی‌اندازد که شورای عالی امنیت ملی مصوبه‌ای داده باشد.

♦️جناب رئیسی تا کی عوامل وزارت بهداشت و وزارت کشور و آموزش عالی و سازمان استخدام کشوری بناست در این زمینه خلاف قانون #اجبار و #سانسور اقدام کنند؟
                                                        
💠✍️ #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی