دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

 

🔴 رفتار عادلانه صدا و سیما و موافقان واکسیناسیون اجباری با مخالفان

🎥 مقام معظم رهبری: بی‎عدالتی در فضای مجازی یعنی انتشار تهمت، دروغ و سخن بدون علم

🎥گفت‌وگوی جناب سلامی و  با یک مخالف واکسن‌! خانمی که مادرش کرونا گرفته بود، فکر می‌کند درگذشت او به‌ خاطر واکسن زدن است با روانشناس محترم آقای اسماعیل تبار صحبت می‌کند و واکسن‌نزده‌ها تعبیر می‌شوند به رانندگان مست؟!!! که باید اعمال قانون شوند.

👈 جریانهای مختلف موافق واکسن اعم از وزارت بهداشت، صدا و سیما، مدعیان مناظره و بررسی علمی که طیف مقابل را به عدم تخصص محکوم می‌کنند ولی خودشان مشخص نیست چه تخصصی دارند، با انواع انگ‌های ضد ولایت فقیه، کذاب، دروغگو، متحجر و ... و برگزاری مناظره‌‌های صوری توهین‌آمیز از هرگونه توهین فروگذار نمی‌کنند.

👈 البته اندکی از مخالفان واکسیناسیون اجباری هم شاید احساسی اقدام کنند و در ادبیاتشان افراط یا توهین داشته باشند که به هیچ وجه مورد تایید اکثریت متخصص و محقق این طیف نیستند.

🔮 اما توهین از صدا و سیما و مراجع رسمی نشان‌دهنده چیست؟ چیزی جز عجز در مقابل استدلال‌های منطقی و عدم امکان پاسخگویی منطقی و فرار از رفتار عادلانه با منتقدان؟

💠✍️ #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی