دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

 

🔴 سانسور تجمعات مخالفان توسط صدا و سیما اسباب تشدید اختلافات یا آرامش جامعه

🔹تجمعات متعدد جلوی مجلس، وزارت بهداشت، وزارت کشور، استانداری‌های مختلف و امروز ۲۰ آبان در قم برگزار شد، اما هیچ پوششی داده نشد.

🔸این تجمعات به صورت آرام و با پلاکارد و شعار و سخنرانی و بیانیه خوانی و بدون تعرض به مبانی انقلاب و از ناحیه افرادی که عمدتا تابع ولایت و نگران امنیت بیولوژیک کشور و دلداده نظام و انقلابند و مخالف اجرای سیاست‌های سازمان‌های بین المللی مشکوک در کشورند، شکل گرفته است.

🔹ممکن است معدودی از این افراد نظراتی افراطی در مبانی ولایت فقیه یا اظهارنظر و شعارهایی تند و چه بسا توهین آمیز علیه برخی مسئولان و ... داشته باشند یا با ترفندهای رسانه‌ای چنین جلوه داده شده باشد یا حتی برای تخریب جریان منطقی و متخصص مختلف واکسیناسیون اجباری، با هدایت جریانات خاص، در بین این طیف نفوذ داده شده باشند. اما اطلاع رسانی مناسب و پوشش خواست اصلی بدنه اصلی معترضان مردمی که همانا پاسخ به شبهات منطقی و اعلام دقیق عوارض واکسن ها و منع اجبار غیرقانونی در واکسیناسیون است، می‌تواند موجب شکل‌گیری فرهنگ صحیح اعتراض و جلوه انتقادپذیری نظام اسلامی و ظرفیت بالای نظام در مواجهه با معترضان باشد، نه اینکه با سانسور خبری، احساسات معترضان برانگیخته شود و این احساس در آنها شکل بگیرد که مسئولان جامعه نسبت به امنیت جانی ملت بی‌تفاوتند و دغدغه‌های به جای آنها را نادیده می‌گیرند.

🔸با این شیوه نه تنها سرمایه اجتماعی نظام بالا می رود، بلکه انحراف احتمالی مطالبات به حق و منطقی مردم نیز منتفی می‌شود.

@Dr_Javidnia

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی