دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

دریافت فایل صوتی

🏴 پیام فاطمیه برای نا امید نشدن مخالفان واکسیناسیون اجباری

♨️قیام یک نفره هم برای دفاع ولایت و در راستای رضای الهی موثر است...

🎤حجت الاسلام #ماندگاری

پ.ن:

🔹کار غیرقانونی قبیح وهمواره مورد نهی شدید امامین انقلاب بوده است

🔸اکنون اقدام غیرقانونی اجبار به واکسیناسیون از ناحیه دولت انقلابی که رئیسش مدتها در راس قوه ضامن اجرای قانون بوده و سکوت مجلس و قوه قضائیه انقلابی و همراهی رسانه ملی و برخی بخشهای سپاه و بسیج در این تضییع حق و اجرای سیاست‌های دیکته شده سازمان بهداشت جهانی بر خلاف تمام توصیه ها و هشدارهای امام جامعه توأم با تحریف مواضع صریح ایشان و نسبت دادن اجبار غیرقانونی به امام جامعه با تحریف و سانسور بزرگترین منکر و جفا درحق ولایت است.

🔹چنانچه مضرات واکسن نزدن، همچون خطرات رانندگی در حال مستی موضوعی غیرقابل انکار و مورد تأیید تمامی عقلای عالم بود، منطق وزارت بهداشت در این اجبار قابل پذیرش بود، اما در شرایطی که نه تنها نظرات تخصصی جدی در خصوص مضر بودن و عوارض جدی واکسنها وجود دارد و احتمال جدی حمله بیولوژیک از ناحیه امام جامعه مطرح است، هیچ دلیلی بر اجبار و سلب حقوق قانونی آحاد جامعه وجود ندارد و این اجبار بر خلاف حقوق اساسی مندرج در قانون اساسی است. البته امید است که جنایت گسترده علیه سلامت مردم با واردات و تزریق این حجم واکسن دارای مجوز اضطراری خارجی آنگلیسی و آمریکایی و نامطمئن که هیچ مرجع مسئولی از حیث عدم بیولوژیکی تأییدیه رسمی نداده است، محقق نشده باشد.

💠✍️ #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۹/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی