دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

♦️همراهی #رسانه_های_معاند با واکسیناسیون اجباری

🔹در بین اقلیتی که #واکسن_کرونا را تزریق نکرده‌اند، ما افراد تحصیلکرده، اقشار مختلف و کادر درمان داریم. به اینها نگوییم که شما متوجه نیستید. چند‌هزار نفر پزشک خارجی و اروپایی هستند که به دیوان بین‌المللی و دیوان اروپایی شکایت کرده‌اند؟ چند پزشک در این قضیه استعفا داده‌‌اند؟ در عمده مواردی که در کشور ما اتفاق افتاده است، بی‌بی‌سی و ایران اینترنشنال دقیقاً نقطه مخالف منافع ما بوده‌‌اند.

🔸الآن که دارند با واکسیناسیون اجباری همراهی می‌کنند، چه جریانی دارد؟ چرا همه بسترهای رسانه‌ای و ماهواره‌ایِ غرب با این موضوع #واکسیناسیون_اجباری همراهی می‌کند؟

🔹رهبری بحث #جنگ_بیولوژیک را مطرح کردند. تأکید کردند که راهکارهای دیگری غیر از واکسیناسیون وجود دارد. عمده افرادی که با واکسیناسیون مخالفت دارند، نزدیک به ۲‌سال است که از روش‌های دیگری استفاده می‌کنند و خود و خانواده‌شان را سالم نگاه داشته‌‌اند. افراد بی‌سواد یا روستایی هم نیستند.

 
https://newsrahemardom.ir/?p=145846

🔆 @newsrahemardom_ir 🔆

•┈┈••✾••┈┈•

@Dr_Javidnia

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی