دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

🔺 ماجرای گزارش بچه گانه مرکز پژوهش ها در مورد طرح صیانت!

✍️احمد کارآمد

✅ نکاتی در مورد گزارش مرکز پژوهش ها در مورد #طرح_صیانت :

🔹اول) #طرح_صیانت متوقف نشده و این گزارش مرکز هیچ وجاهت قانونی ندارد چراکه این طرح 142ایی نشده 😂

🔹دوم) متاسفم برای آقایان قالیباف و نگاهداری که با سیاست بازی کاری با مرکز کردند که دیگر مورد رجوع نمایندگان قرار نگیرد

🔹سوم) نکته خنده دار این گزارش که نشان از سیاست زدگی مرکز پژوهش ها هست، این است که گزارش ناظر بر نسخه 26 تیر #طرح_صیانت است که اصلا الان در دستور کار کمیسیون نیست!
و به گفته آقای تقی پور بسیاری از بندهای آن حذف شده و تقریبا مرکز روی طرحی نظر داده که اصلا نیست 😂

🔹چهارم) آقای نگاهداری وظیفه اش این بوده که با استفاده از ظرفیت های مرکز پژوهش ها، نقطه نظرات اصلاحی کارشناسان و بخش خصوصی را بگیرند و پیشنهاداتی در مورد #طرح_صیانت و بندهایش ارائه بدهند نه اینکه در مورد کلیات طرح نظر بدهند

🔹 پنجم) وقتی گزارش رو خوندم احساس کردم بچه های توییتری نوشتن اش که البته بعدتر مطلع شدم واقعا این گزارش بر اساس نقدهای مثلا کارشناسان منتقد طرح که خارج از مرکز اند(همین چهارتا توییتری خودمان)نوشته شده!
آقای قالیباف و آقای نگاهداری با ارزش و جایگاه مرکز پژوهش های مجلس چه می کنید؟

🔹 ششم) اما ماجرای این گزارش بچه گانه چه بود؟
متاسفانه قالیباف همچنان نگران سبد رای خود است و علاقه ندارد در دوره مسئولیت اش قانونی برای فضای مجازی نوشته و هزینه آن را بدهد!

🔹 لذا با عوامل نزدیک به خود همچون آقای نگاهداری و چند رسانه چی دنبال تحریف طرح و از کار انداختن آن هستند! غافل از اینکه با این گزارش بچه گانه کاری کردند که مرکز، مضحکه خواص و نمایندگان شود و دیگر وکلای ملت به مرکز پژوهش های مجلس که تکیه گاه علمی و پژوهشی مجلس بود، اعتماد نکنند و دیگر محل رجوع نمایندگان نباشد

🔹هفتم) اما خبر خوب اینکه از نیمه اول مهر نسخه 26 تیرماه #طرح_صیانت کنار گذاشته و نسخه جدیدی برمبنای پیشنهاد وزارت ارتباطات در‌حال تدوین هست. این نسخه هم از جنبه محدوده طرح و هم از منظر حکمرانی فضای مجازی کاملا متفاوت و مترقی تر است.
بعبارتی مخالفان طرح صیانت ۳ ماه عقبند 😂

@karamad

💠 #دکتر_جاویدنیا

🆔 @Dr_Javidnia

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۰/۰۲
جواد جاویدنیا

طرح صیانت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی