دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

 

🎥 دیوان عدالت اداری: ادارات حق جلوگیری از ورود کارمندانی که واکسن نزدند را ندارند

🔹سخنگوی ستاد کرونا: کارمندان موظفند که برای ورود به ادارات کارت واکسن داشته باشند یا هر ۱۵ روز یک‌بار تست منفی PCR ارائه دهند.
@Farsna

👈پ.ن: ممنوعیت ورود کارمندان با هیچ بهانه ای جایز نیست... نه واکسن نزدن و نه ندادن تست PCR. ضمن اینکه تحمیل تست PCR و هزینه های آن هم غیرقانونی است...

👈راستی با این وضعیت که خود صدا و سیما کلی واکسن زده را درگیر کرونا در بیمارستان نشان می دهد، آیا تاکید بر اینکه واکسن اطمینان بخش است و تست PCR نیست نوعی فریب نیست؟


👈اگر دیوان محترم عدالت اداری وارد این موضوع شوند که اساسا مصوبه اصلی ستاد کرونا مبنی بر اجبار به واکسیناسیون دارای وجاهت قانونی هست یا خیر، مجریان و گزارشگران صدا و سیما میدان دار نخواهند بود. سوال مهم این است آیا این مصوبه با قانون اساسی و مصوبه اصلی تشکیل ستاد کرونا که به تأیید مقام معظم رهبری رسیده است مخالفت ندارد؟ شرایط اضطرار تا کجا ادامه دارد؟ آیا این گزینه درست نیست که ستاد ملی کرونا تحت تاثیر اطلاعات غلط وزارت بهداشت به جای هر سه قوه تصمیم‌گیری می‌کند؟

💠✍️ #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۱/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی