دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

مخالفت دبیر شورای عالی فضای مجازی با طرح صیانت؟!

دوشنبه, ۲۳ اسفند ۱۴۰۰، ۰۷:۲۸ ب.ظ

🔻 مخالفت دبیر شورای عالی فضای مجازی با #طرح_صیانت؟!!

🔹 "فیروزآبادی": با توجه مخالفت‌های وسیع اجتماعی، ادامه یافتن این طرح را به صلاح نمی‌دانم و دولت باید ورود کرده و قانونی را پیشنهاد کند، این موضوع را به رئیس مجلس هم گفته ایم.

🔸پ.ن: جناب #فیروزآبادی پاسخ دهند که علت گلایه‌های مکرر مقام معظم رهبری از شورای‌عالی فضای مجازی و عملکرد مسئولان فضای مجازی کشور که ایشان در راس آن هستند چیست؟ اساسا جایگاه شورایعالی فضای مجازی با عنایت به گذشت دو سال از انقضاء مدت ماموریت این شورا و عدم صدور حکم جدید توسط مقام معظم رهبری با وجود تاکیدات جدی مقام معظم رهبری بر ولنگاری این فضا چیست؟ آیا هنوز فکر می کنید صلاحدید شما با صلاحدید امام خامنه‌ای و مصلحت کشور همخوانی دارد؟ جناب آقا حضورتان و جایگاهتان در حال حاضر غیرشرعی و غیرقانونی است، چرا دست از فضای مجازی بر نمی‌دارید؟ با این فجایع فضای مجازی باید بارها شرمنده از مردم استعفا می‌دادید و خود را به دادگاه معرفی می‌کردید. حالا هنوز برای فضای مجازی نسخه می پیچید؟ چطور آب و صابون بیاوریم دست و صورتتان را بشویید؟

💠✍️ #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی