دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

🎥 قالیباف: کمیسیون طرح صیانت روی ریل [روحانی] حرکت نکرد 

🔹در مقابل مکتب سلیمانی و در واقع مکتب ناب امام خامنه ای، تفکری که در غایت خود وابستگی به غرب و خودتحقیری ملی و تأمین منافع غرب در کشور و نهایتا براندازی نرم را با ظاهر انقلابی گری و تهی از هر گونه پایبندی به اصول انقلاب است با رهبری روحانی همچنان در کشور می‌تازد و با طراحی یک جنگ ترکیبی شناختی، نفوذ را در حد اعلای آن شکل داده و ملاحظه می کنیم که علیرغم مقاومت جانانه عمود خیمه انقلاب در مقابل این انحرافات، قوای سه گانه کشور را در راستای منافع خود به کار می گیرد.

🔸این امر نه به معنای تضعیف کلیت انقلاب است، بلکه به تعبیر مقام معظم رهبری این از قوت انقلاب است که دشمنان کشور و منافقان داخلی تمام توان خود را علیه نظام و به تعبیر دقیق تر علیه اصل نورانی ولایت فقیه که غایت آن  اتصال به عصر نورانی ظهور است، به کار گرفته اند و به خیال خامشان، کار  انقلاب را تمام شده تلقی می کنند.

🔹علت این اطمینان کاذب نفوذها و به تعبیر روحانی ریل‌گذاری‌های انجام شده است که می بینیم، از یک طرف بانیان وضع موجود و در راس آنها روحانی با وجود آن همه خیانت، تحت تعقیب قانونی قرار نمی‌گیرند و بسیاری از مهره‌های کاشته‌شده در مدیریت‌های کلان و میانی از دبیری شوراهای عالی گرفته تا معاونت‌های وزیر و مدیران کل و ... هنوز بر مسند هستند.

🔹فتنه ترکیبی کرونا و واکسیناسیون، فتنه تحریف دولت و مجلس و قوه قضائیه انقلابی و به شکست کشاندن آنها، فتنه ۲۰۳۰ و حیازدایی و ... مهمترین سلاحش #فضای_مجازی تحت کلید استکبار است که بی‌پروا نسبت به حذف هر آنچه بر خلاف منافع دشمنان قسم‌خورده ملت است، اقدام می کند و در قضیه روسیه شاهد بودیم که حتی کسب و کارهای روسی را نیز هدف قرار دادند.

🔸جناب قالیباف اگر اعضای شورای عالی فضای مجازی نخبه هستند، قطعا باید بدانند که حتی آمریکا هم  مسدودسازی پلتفرم‌های رقبای خود و نه لزوما دشمنانش را به عنوان گزینه جدی حکمرانی بر فضای مجازی در دستور کار دارد. امروز اروپا و آمریکا روی فیلترینگ سایتهای روسیه اقدام می‌کنند.

🔹بمباران نکردن توپخانه دشمن به بهانه اینکه دشمن بازارچه‌ای را کنار توپخانه خود درست کرده و بازاری برای هموطنان درست کرده و این بمباران جان و کسب و کار آن هموطنان فریب خورده و یا مجبور را آسیب می‌زند، عین بی عقلی است. مدیریت صحیح و انقلابی اول ممانعت از شکل گیری آن بازار و دوم گرفتن سپر انسانی اقتصادی از دست دشمن با ایجاد فوری یک بازارچه قوی داخلی و سپس انتقال فوری مردم به آن و آنگاه مسدودسازی توپخانه دشمن است، نه ایجاد شعبه مجلس و دولت و قوه در آن بازارچه و تاثیر از جاسوسان دشمن و خام تصمیم سازی دشمن شدن.

در منطقه آزاد تجاری آمریکایی رشد کند تا پس از شکوفایی آن بی رحمانه با یک دکمه تمام دستاوردهای اقتصادی به خاکستر تبدیل شود و یا در معادلات سیاسی مستکبرانه دنیا، در شرایط مذاکره یا خدای ناکرده جنگ، تبدیل به یک پاشنه آشیل برای دشمن شود که از ترس بر هم زدن معیشت قشر کثیری از مردم مجبور شویم به خواسته‌های دشمنان ذلیلانه تن در دهیم؟

🔸فقط همین یک گزارش کافیست تا بفهمید اهمیت استقلال سایبری تا چه حد است:

https://www.yjc.news/00Xu3t

🔹جناب قالیباف! آن کس که به هشدارهای امامش بیدار نشود، با لگد دشمن بیدار خواهد شد، عزت و استقلال کشور حاصل خون همرزمان شماست و بازیچه مشتی مشاور ... نیست که شما را نا آگاهانه یا خائنانه به سمت تأمین منافع دشمن در کشور سوق دهند.

🔸آیا خوشحالی و طرفداری رسانه‌های بیگانه و سکوت عده‌ای دیگر که شما را سخنگوی اهداف خود کرده‌اند، به شک نمی‌اندازدتان که چگونه مرد روزهای جنگ این مملکت با بیگانه همنوا و هم مسیر شده است؟

🔹به خود آیید و دوست و دشمن را بشناسید و متوجه شوید که کدام نوا شما را به اهداف انقلاب و منویات ولایت نزدیک می‌کند و کدام مشاوره‌ها از افراد به ظاهر انقلابی شما را از آن واجبات دور می‌کند؟ از خدا بترسید و پشتیبان واقعی ولایت باشید تا خداوند شما را همچون حاج قاسم محبوب عالم و عاقبت به خیر نماید.

💠✍️ #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۲/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی