دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

اتمام حجت مرحوم نادر طالب زاده

يكشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۱۰:۵۷ ب.ظ

♨️📣📣📣📣📣📣📣 صحبت های بسیار مهم و حیاتی ، اعتراض آمیز و افشا کننده ی تصمیمات و عملکرد اشتباه و خطرناک وزارت بهداشت در پیروی از سازمان صهیونیستی آمریکایی who ، نادر و شنیده نشده ی دکتر شهید نادر طالب زاده در تاریخ ۱۹ آبان ۱۴۰۰ :
♨️ این چیزی است که من بعنوان حجت دارم میگویم
♨️❗️ یه روز قیامتی پیش میاد و اون روز میگن فلانی گفت ولی کسی عمل نکرد!
باسند، میگم من بدون سند جرئت نمیکنم صحبت کنم
✅♨️ بروید دنبال وزارت بهداشت که واکسینه رو داره طبق who داره می‌ره جلو ‼️
کار من این بود که نشان بدم که اینجا مسئله هست
♨️‼️ و این همه آدم متخصص طراز اول و درجه یک در جهان صحبت کردند همه ی اینها باید خفه بشن و سانسور بشوند
♨️ که این سیاست در وزارت بهداشت اعمال بشه و این حق مردم است که میگن واکسن نمی‌زنیم 
این همه آدم دارند میگن واکسن زده ها خطرناکترند‼️
 ✅✅✅ اینها مخترعند ، اینها آدمهای عادی نیستند بهترین متخصصین و مخترعین دنیا هستند چرا نمی‌گذارید صدای اینها شنیده بشود

 ♨️♨️♨️ شما چرا با جان مردم دارید بازی میکنید؟!؟!؟!
 ✅ لذا اینها جزو مطالبات است باید فریااااااااد زد...
 عوارضش بعد معلوم میشه که چه اتفاقی می افتد...
✅  لذا نباید کوتاه آمد این از اون آزمایشهایی است که جمهوری اسلامی باید بهشون پس بده...
 ⁉️چرا ایران باید مطیع who سازمان آمریکایی باشه ...

✅✅✅ این مطالبه گری مقدس است
 محکم بایستید...

✅ببینید من به بچه های خودم گفتم واکسن نزنید ...

نشر این کلیپ جهت آگاهی عموم ملت مظلوم و شهید داده ایران صدقه جاریه است 

#نادر_طالب_زاده 
#آنتی_صهیونیسم

💠✍️کانال #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی