دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

شرط انقلابی ماندن دوری از تعصبات جناحی

جمعه, ۳ تیر ۱۴۰۱، ۰۸:۱۹ ق.ظ

🔴شرط انقلابی ماندن دوری از تعصبات جناحی

🔹کدام آفات یک انقلابی را از درون تهی می کند؟
🔸روایت تکان دهنده نهج البلاغه از زبان امام خامنه‌ای
🔹آنجا که برای موضع گیری به جای ملاک قراردادن حق و حقیقت و موضع گیری ولایت، ملاکمان موضع گیری دوستان و همفکرانمان شد، باید بترسیم
🔸دوستانی که اگر برخی اقدامات را از مسئولان دولت روحانی می دیدند سکوت نمی‌کردند، اما اکنون بدتر از آن را در دولت انقلابی شاهدند و سکوت کرده‌اند حکمشان چیست؟
🔹بدتر از آن کسانی که با تمسک به چند کلمه فرمایشات آقا در یک سخنرانی که حاوی انتقاد یا تذکرات جدی به مسئولان انقلابی است، نؤمن ببعض و نکفر ببعض شده چنین القاء می‌کنند که منتقدان دلسوز و ولایی دولت و مجلس انقلابی ضد ولایتند و منحرف از خط ولایت و به خودی‌ها برچسب ضدانقلاب می‌زنند.
🔸بله دولت و مجلس و قوه قضائیه انقلابی و در واقع نظام را نباید تضعیف کرد، اما سکوت در مقابل اشتباهات و یا کوتاهی و یا حتی تأیید مسئولانی که عملکردشان منجر به تضعیف نظام و بدبینی می شود، موجب تضعیف بیشتر نظام نیست؟

🤲ربَّنَا لَا تُزِغْ قُلُوبَنَا بَعْدَ إِذْ هَدَیْتَنَا وَهَبْ لَنَا مِنْ لَدُنْکَ رَحْمَةً ۚ إِنَّکَ أَنْتَ الْوَهَّابُ

💠✍️ #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۴/۰۳
جواد جاویدنیا

امام خامنه ای

روحانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی