دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

دستگاه قضا پرونده روحانی را تعیین تکلیف کند

دوشنبه, ۳ مرداد ۱۴۰۱، ۰۷:۴۴ ب.ظ

💢 دستگاه قضا پرونده روحانی را تعیین تکلیف کند

 ✅ حجت الاسلام نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی:

🔹 امروز متاسفانه کسی که پس از 8 سال، بانی وضع موجود است، می رود گعده می‌گیرد، کسی که امروز باید پشت میله های زندان و پشت میز محاکمه باشد و محاکمه شود این مصوبه مجلس را مسبب عدم لغو تحریم ها می داند!

🔹 شورای عالی امنیت ملی باید ورود کند؛ چرا باید آدمی که در چندین نوبت در قالب ماده 234 و در قالب گزارش کمیسیون اصل 90  پرونده قضایی او به سیستم قضایی رفته است، گستاخی کند؟ البته این یک سال را در خانه خزیده است و امروز دم در آورده است.

🔹 آقای قالیباف کیان مجلس را حراست کنید؛ مصوبه مورد تائید رهبر انقلاب امروز توسط روحانی زیر سوال رفته است؛ از آقای اژه ای می خواهم پرونده حسن روحانی را تعیین تکلیف کند؛ امروز مردم منتظرند./رسا

👈پ.ن: در سفر برخی اعضای سازمان بازرسی کل کشور به چین، سوالی از طرف چینی مطرح می شود: اگر به مسئولی تذکر دادید که قانون را رعایت کند و رعایت نکند چه می‌کنید؟ مسئول چینی هنگ می‌کند و سؤال را نمی‌فهمد. پس از اینکه به زحمت سؤال را می‌فهمد. می‌گوید آن که هیچ، #اعدام می‌شود. 
دستور برخورد بدون ملاحظه با فساد را امام خامنه‌ای صادر می‌کند، اما چینی‌ها اجرا می‌کنند...
آب که سر بالا رود...

💠✍️ #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۵/۰۳
جواد جاویدنیا

روحانی

مجلس

محاکمه روحانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی