دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

⁉️ اقرار وزیر بهداشت به ۸۴۰۰۰ مورد عارضه بعد از تزریق واکسن در پاسخ به سوال نماینده مجلس

🔹در پاسخ به سوال مهدی عسگری نماینده مردم کرج، جناب عین اللهی اقرار به ۸۴۰۰۰ مورد عارضه بعد از واکسن کرونا کردند، اما تنها ۲۰۶ مورد آن را ناشی از واکسن دانسته‌اند.

https://kayhan.ir/fa/news/247610

🔸در حالی که در کشورهای اروپایی هر عارضه‌ای بعد از واکسن در صورتی که دولت نتواند خلافش را ثابت کند، ناشی از واکسن ثبت می‌شود، آیا چنین ادعایی از وزارت بهداشت که خود متهم است، پذیرفته است؟

🔹در جایی که کل آمار فوت کرونا حدود  ۱۴۰۰۰۰نفر بوده آیا آمار ۸۴۰۰۰ مورد عارضه پس از واکسیناسیون البته برفرض صحت این آمار که قطعا سخت گیرانه و بر مبنای حذف حداکثر موارد تهیه شده محل تأمل نیست؟

🔸چون نماینده سوال کننده قانع نشد، موضوع به رای نمایندگان گذاشته شد که وکلای ملت با ۱۵۵ رأی موافق، ۷۳ رأی مخالف و ۵ رأی ممتنع از مجموع ۲۳۹ نماینده حاضر در جلسه این پاسخ‌ها را قانع‌کننده دانستند.

🔹نکته مهم قانع نشدن ۷۳ نماینده از پاسخ های وزیر بهداشت است که اگر رسانه‌ها اجازه طرح نظرات منطقی مخالفان و پاسخهای آنان به ادعاهای وزیر را بدهند، خواهیم دید که بقیه دو سوم دیگر نمایندگان نیز آیا کماکان بر نظرات خود پا برجا خواهند بود؟

🔸چرا آمارهای مورد مطالبه منتقدان را شفاف مطرح نمی کنید تا ابهامات از بین برود؟

💠✍️ #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی