دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

🎥 درس بزرگ آیت‌الله سید کاظم حائری برای دیگر نامداران

🔹متن کامل بیانیه آیت‌الله حائری را در آدرس زیر بخوانید:
https://hawzahnews.com/xbRTq

🔸ایشان نه تنها اخذ وجوهات را توسط نمایندگان و دفاترشان ممنوع کردند، به صراحت اعلام نمودند: «بر همه مومنان لازم است که از ولی فقیه، رهبر انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه ای(دام ظله) اطاعت کنند. در شرایطی که نیروهای کفر و شر ضد اسلام محمدی اصیل هم قسم شده اند، ایشان برای رهبری امت و اداره مبارزه با نیروهای ستمگر و مستکبر شایسته تر و بایسته ترند»

🔹این اقدام درس بزرگی برای همه کسانی است که نام و جایگاهی دارند و می‌توانند خرج نایب امام زمان کنند.

🔸عملکرد برخی خواص در فتنه‌های مختلف گذشته و جدید را شاهدیم. چند نفر حاضرند در حمایت از رهبری از آبرو و اعتبار خود خرج کنند؟

🔹قضایای تبعیت از WHO، تبعیت از سند ۲۰۳۰ در جراحی اقتصادی، برجام و فضای مجازی دارای ابهام است، در قضیه حضور زنان در ورزشگاه چه شده که همه سکوت کرده‌اند؟ احکام و اصول عوض شده یا مصالح دنیایی زودگذر را بر رضایت الهی و پشتیبانی ولایت ترجیح داده‌ایم؟

🔸اقدام آیت‌الله حائری درسی است برای کسانی که حاضر نیستند برای بعد از مرگ خود نیز وجوهات به نامشان أخذ نشود و مقلدانشان را به تقلید و اطاعت از نایب امام زمان هدایت نکنند.

🔹شاید بی دلیل نباشد که «هنگامی که قائم (عج) خروج می‌کند، کسی که خیال می‌کرد از پیروان آن حضرت هست از این امر(اطاعت حضرت) خارج می‌شود...»

💠✍️ #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی