دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

تبلیغات نهادهای جاسوسی برای جذب نیرو در فضای مجازی!

چهارشنبه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۱، ۰۵:۲۹ ب.ظ

⬅️ جوانِ مردم نشسته از سر بیکاری داره در حال بازی کردن با یه بازی توی گوشی‌ش، به بدبختی‌ها و بی‌پولی‌هاش فکر می‌کنه و چیزایی که توی اینستاگرامِ اسراییلی علیه نظام، دین و مردم‌ش دیده رو توی ذهن‌ش مرور می‌کنه که یهو! یه متن نمایش داده میشه روی گوشی‌ش!:
«نیاز به کارمند اطلاعاتی است
به کاندیدای مناسب پیشنهاد شغلی با مزایای عالی و حقوق بی‌نهایت بالا را میدهیم.»

🔺با خودش فکر می‌کنه حالا که از بیکاری زیر بار این همه مشکل هستم! و همه‌ش هم که تقصیر نظام و دینه!!! خب این کار رو هم امتحان کنم که با حقوق بی‌نهایت بالاش، زندگی‌مو زیرورو می‌کنه!…

🔺پیام میده و باهاش ارتباط می‌گیرن و یهو! می‌بینه داره از #مهسا_امینی خون‌خواهی می‌کنه و شهر و قرآن و پرچم کشورشو آتیش می‌زنه و… بازداشت میشه و چند روز بعد می‌شینه جلو دوربین و میگه گول خوردم و پشیمون‌م و قِصَّ علی هذا!

1️⃣ این‌که چرا این همه دستگاه اطلاعاتی و امنیتیِ کشور در تمام مراحل «پخت‌وپز مغزی تا جذب»، ملت رو بی‌پناه توی فضای مجازیِ ول، رها کردن و این که متوجه این نیستند که «علت همچنان معلول‌ساز است»! واقعاً جای سؤال داره…

2️⃣ سؤال بعدی هم اینه که اگه گوگل برای تبلیغات فارسی در جغرافیای ایران از وزارت ارشاد مجوز کانون آگهی و تبلیغات نگرفته و مالیات و عوارض نمیده، چرا تبلیغات هوشمندش بسته نمیشه؟
🔺آیا کانون تبلیغاتی و امکانات ایرانی برای تبلیغات کم داریم؟ یا مافیای ثروتمند و گویا قدرتمندی پشت گوگل است که نمی‌گذارد یکی از رگ‌های حیاتی‌اش در ایران قطع شود؟!

روح‌الله #مومن_نسب ✍️

@jebheh
•┈┈••✾••┈┈•
@Dr_Javidnia

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۶/۳۰
جواد جاویدنیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی