دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

⭕️ هشدار به مسئولان شریک خون شهیدان و قرآن‌سوزی و کشیدن چادر از سر زن مسلمان

👈هشدار: این فیلم حاوی صحنه‌های دلخراش سرِ خورد شده پلیس شهید شده به دست حرامیان است

🔹بر کسی پوشیده نیست سازماندهی این حرامیان داعشی و آموزش آنها و تحریکشان از طریق فضای مجازی ولنگار خارجی است.

🔸در برهه اغتشاشات دی‌ماه ۹۶ آقا فرمودند حالا که هزینه فیلتر تلگرام را پرداختید، آن را باز نکنید، اما دولت روحانی باز کرد.

🔹در برهه اغتشاشات بنزینی که تعداد زیادی کشته داشت و خسارات کلان به مردم و کشور وارد شد، قبل از فتنه چند ساعت قبل از اجرای آن، هشدار داده شد به دولت که این سیاست را اجرا نکند و اگر تاکید بر اجرا دارد محدودیت نرم‌افزارهای خارجی را اعمال کند، آذری جهرمی در زمان اوج‌گیری بحران به بهانه سفر به شهر خود و مرخصی، تلفن را از دسترس خارج کرده بود و پس از اخطار جدی به روحانی محدودیت اینترنت را اعمال کرد، اما پس از فروکش کردن جزئی اغتشاشات علیرغم هشدارهای جدی دادستانی کل، نیروهای مسلح و نیروهای امنیتی مبنی بر ضرورت بازنکردن اینترنت به شیوه سابق و حفظ محدودیتهای نرم افزارهای خارجی، به ویژه اینستاگرام و واتساپ و VPNها، باز هم بازگشایی شد و مجدد به شبکه‌سازی و القای دروغ در جامعه پرداختند.

🔸اکنون که شاهراه‌های تربیت داعشی و وحوش ضد انسانیت در کشور یعنی اینستاگرام و واتساپ و گوگل پلی و VPNها بسته شده، جا دارد دولت و مجلس و قوه قضائیه انقلابی و شاید شورایعالی فضای مجازی منفعل، کوتاهی‌های چندساله در ساماندهی این فضا را جبران کنند و دستورات و مصوبات و قوانینی که جاویدنیا نامی اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ ابلاغ کرد، اما گفتید صلاحیت ابلاغ نداشته و تحت تعقیب انتظامی‌اش قرار دادید، اما فقدان صلاحیتش به اثبات نرسید و از همه مهمتر کسی نپرسید که حالا جاویدنیا صلاحیت ابلاغ نداشته، اصل آن دستورات و مصوبات و قوانین ابلاغ نشده و اجرا نشده که معتبر بوده را کدام مرجع قانونی صلاحیت ابلاغ داشته و کوتاهی کرده و ابلاغ نکرده است. حالا که دستورات یادشده اجرا شده، دیگر غیرقانونی اجرای آن را متوقف نکنید.

🔹نه دولت اقدام کرد، نه مجلس قانونی تصویب کرد و نه قوه قضائیه به تخلفات و جرایم مسئولانی که عملکردشان منجر به خسارات جانی و مالی گسترده در کشور شد، رسیدگی کرد.

🔸یک بار برای شادی دل امام زمان و حضرت آقا خودی نشان دهید و برای نظام و انقلاب و شهدا هزینه شوید و خرمشهر فضای مجازی کشور را در هفته #دفاع_مقدس از اشغال بیگانه درآورید و شاید گناه خود را در مشارکت در خون این شهدا و قرآن‌سوزی و کشیدن چادر زن مسلمان جبران کنید و الا جبران چنین گناهانی که منجر به چنین خساراتی شده ممکن نخواهد بود.

🔹ای کاش مسئولان مربوطه بفهمند عدم تمدید حکم شورایعالی فضای مجازی از ۱۳۹۸ تا کنون توسط امام خامنه‌ای، بزرگترین پیام مبنی بر ناامیدی از جامهٔ عمل پوشاندن به منویات ایشان است و تشکیل جلسات و مصوبات آن بعد از ۱۳۹۸ تا کنون فاقد اعتبار است و عدم توجه به این مهم و تلاش نکردن برای اخذ تمدید حکم شورا، بزرگترین بی‌توجهی به منویات ولایت است و تنها استغفارش تعطیلی شورا و اعلام بی اعتباری مصوباتش تا اخذ حکم امام خامنه‌ای است.

💠✍️ #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۶/۳۱
جواد جاویدنیا

امام خامنه ای

فضای مجازی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی