دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

در کربلای آخرالزمانی سمت کدام لشکریم؟

سه شنبه, ۱ آذر ۱۴۰۱، ۱۰:۲۶ ب.ظ

🔴در کربلای آخرالزمانی سمت کدام لشکریم؟

✍️سید عیسی حسنی کریک فعال رسانه‌ای

🌸 🌸 🌸 چند نکته که همه باید بدانیم
🚩 این نظام محاسن بسیاری دارد. والله بالله تالله نظامی تاکنون اینچنین حکومتی نیامده و دیگر نخواهد امد. والله بالله تالله مردمی مانند این مردم، استقامت دارتر، خدا خواه تر، صبور تر، دین باور تر از این مردم ایران در دنیا نخواهد امد.این را حضرت امام خمینی عینا فرمودند که ملت حال حاضر ایران را از ملت زمان رسول الله برتر دانستند. 
🚩 مردمی که قیام لله کردند و در این راه چه از خودی(اختلاس، نامردی، دزدی، جاسوسی و نوکری بیگانه) و چه از بیگانه (شرق و غرب عالم و جنگ تحمیلی و اقتصادی ) جز بدی و زجر چیزی ندیدند. اما نظام الهی جمهوری اسلامی و مردم اخرالزمانی ان پشت سر عالمان دینی پاک و وارسته مثل امام خمینی و امام خامنه ای حرکت کرده و به پیش می روند.اگر ریزش داریم رویشهایمان بیشترند . 
🚩 زمانی پدران و اجداد ما در حکومت طاغوت حتی آرزوی شکمشان بر اورده نمی شد. جاده و راه و امکانات و غیره هیچ هیچ نبود. طرف در همین روستاهای کشورمان کفش پلاستیکی که هیچ، سالی یک شب برنج نمی خورد اگر امکاناتی بود متعلق به وابستگان قجر و پهلوی بود، اما اکنون به برکت اصل نظام نعمت فراوان است. اگرچه به دلیل نفوذ در بدنه دولتها و بی حالی و تنبلی و حتی فساد برخی مدیران و مسوولانی (که از میان خودمان برخواسته اند) سختی های اقتصادی و اجتماعی و گرانی زیاد است اما خدای تبارک و تعالی را شاکریم که بر هر تنفسمان در حکومت اسلامی هزاران ثواب خواهند نوشت.
🚩 دشمن داخلی و خارجی به شدت می کوبند که این کشور از مسیر الهی خود برگردد. دوباره شود خانه خالی کردن شهوت اروپایی و امریکایی و...
🚩 220 شبکه تلویزیونی دشمنان شرق و غرب، مستقیما این نظام را می کوبند. 😳خودشان جاسوس و خائن می پرورانند، دستور می دهند فلان غلط  و دزدی و... را انجام دهد بعد خودشان پناهش می دهند ولی اقدامش را بر سر نظام می کوبند.تا مشروعیت نظام در دنیا و در چشم مردم کم شود. 
🚩 این است که بصیرت اخرالزمانی لازم دارد. این است که می گویند در اخرالزمان شبهات مثل نقل و نبات زیاد است و افتراق بین حق و باطل حتی برای اهل معرفت سخت می شود.
🚩 این نظام مسیر الهی خویش را می رود چون سکاندارش من و شما نیستیم خود حضرت حجت بن الحسن المهدی (عج) است. اما این که ما جزو یاران و اهل قافله مهدی ال محمد باشیم، باید دعا کنیم، اگاه باشیم. بصیرت داشته باشیم. با هر بادی نلرزیم. 

🚩و البته مسوولینمان به فکر مردم باشند، معیشت مردم را ترمیم کنند، در جنگ اقتصادی دشمن مدیران خسته و ناکارامد را کنار گذارند. کار را به اهل بسپارند تا در این مسیر بر این ملت شریف و خدا خواه کمتر فشار اید. 

🤲خداوند همه ما را در این وانفسای کربلای آخرالزمانی از یاران مهدی فاطمه (عجل الله تعالی فرجه الشریف) قرار دهد.

💠 #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۹/۰۱
جواد جاویدنیا

کربلا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی