دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

🅾️ ولایتمداران ساکت یا منافقان زمینه ساز فاطمیه؟!!!

🎙حجة‌الاسلام میرزامحمدی

▫️آنهایی‌که به ما یاد دادند اگر در اتاقی عمامه وجود دارد نباید پای خود را دراز کنیم، حالا در برابر کشف حجاب و رذالت‌ها و عمامه‌پرانی ساکت مانده‌اند؟!!!

👈سکوت و بعضا همراهی چهره‌های به ظاهر انقلابی در برابر عدم ساماندهی فضای مجازی، واردات واکسنهای آمریکایی و انگلیسی، اجرای جراحی اقتصادی در راستای اهداف سند ۲۰۳۰، حضور زنان در ورزشگاهها، سکوت در قبال کشف حجاب به عنوان انقلاب علیه تمام ارزشهای نظام، مماشات در مقابل اغتشاشگران و توهین به عمود خیمه نظام و شهدا، مماشات در مقابل سلبریتیهای هنری و فوتبالی آمریکایی را متاسفانه در بخشهای مختلف حاکمیت که به انقلابی گری شناخته شده‌اند را شاهدیم. فقط امام خامنه‌ای و بسیجیان جان بر کف اویند که یک تنه بار تمام این خیانتها و مماشات ها را به دوش کشیده‌اند.

🔻مادر جان شاهد باش با تمام هستی و وجودمان پای انقلاب و ولایت ایستاده‌ایم و از مقام پرستان و دنیاپرستان و شهوت پرستان ابایی نداریم و نمی‌گذاریم منافقان ساکت فاطمیه و کربلایی دیگر برپا کنند.

💠✍️ #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی