دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

اجرای برنامه های اقتصادی شکست خورده غربی

پنجشنبه, ۲۴ آذر ۱۴۰۱، ۰۹:۵۶ ب.ظ

🖥 ببینید | روح‌الله ایزدخواه نماینده مردم تهران در مجلس:

🔹بعد از چند دهه که خود غربی ها اذعان می کنند نسخه هایش تمام شده هنوز برخی اساتید دانشگاه شریف ما، اراجیف آدام اسمیت را تدریس میکنند و هیچ کسی نیست بزند در دهانشان و بگوید این چیزها چیست که درس میدهید! مسئولان همان برنامه‌های اقتصادی آدام اسمیت را در بودجه هم پیاده می‌کنند.

👈پ.ن: جناب رئیسی آنقدر بانیان وضع موجود را حفظ کردید که کم کم خودتان دارید به بانی وضع موجود تبدیل می‌شوید. جراحی اقتصادی و حفظ ولنگاری فضای مجازی با نسخه نفوذ بستر اغتشاشات اخیر است. از همکاران سابق خود که قضات رسیدگی‌کننده پرونده‌های اغتشاش‌گران هستند بپرسید و امان دهید تا به فریاد رسا به شما بگویند که تاثیر فضای مجازی و اقتصاد در گرایش جوانان به فراخوانهای براندازان چقدر دردناک است.
اگر حقیر جای قضات پرونده‌های داعشیان تربیت شده فضای مجازی ولنگار بودم، بی‌شک علاوه بر اعدام این معلول‌ها، بانیان وضع موجود را هم با استدلال حقوقی و دلایل آشکار موجود به عنوان محاربان اصلی با تمامیت نظام به اعدام محکوم می کردم.

💠✍️ #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۹/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی