دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

اوج خدمت یا خیانت!

پنجشنبه, ۱ دی ۱۴۰۱، ۰۴:۳۱ ب.ظ

🔴اوج خدمت یا خیانت: حفظ حقوق آمریکا و مهلت به دشمن برای حفظ جنگ‌افزار شناختی یا حفظ حقوق مردم

👈دومین مهلت ۱۰ روزه متا برای پاسخگویی به ایران

🔹رئیس مرکز ملی فضای مجازی: تا امروز اینستاگرام و واتساپ با دستور شورای امنیت محدود شده بود ولی ادامه این محدودیت نیاز به مجوز دارد. تکلیف این مجوز را هم سرنوشت مذاکرات با «متا» می‌تواند مشخص کند.

🔹ما دنبال راهی هستیم که منجر به ادامه فعالیت پایدار سکوهای خارجی از جمله اینستاگرام شود. متا در همه کشورهای مشابه ما دفتر نمایندگی دارد و نیازهای آن کشور را برطرف می‌کند.

🔹اگر متا جواب نامه مارا ندهد در حقیقت مقدمه‌ای برای مجوز قانونی انسداد اینستاگرام است. متا از الان دوباره ۱۰ روز وقت دارد نماینده معرفی کند.

🔸مرکز ملی فضای مجازی ۲۶ مهر این نامه را ایمیل کرد و ۱۶ آذر، ۱۰ روز به متا مهلت داد که به این نامه جواب بدهد اما پاسخی نگرفت.

💠✍️ #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی