دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

🔴جناب رئیسی انفعال در مقابل عقب رفت اقتصادی خیانت است

🔹طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب حفظ ارزش پول ملی، جلوگیری از تورم، شکستن آقایی دلار مطالبه جدی ایشان از دولت انقلابی و اقدام خلاف آن شکستن اقتدار کشور و حرام قطعی است:

🔻۹۵/۶/۲۸:«اگر مسئولان و مردم بتوانند اقتصاد مقاومتی را به معنای واقعی محقق و کشور را از جادوی مالی و پولی دشمن خلاص کنند و ارزش  و آقایی دلار را در زندگی اقتصادی بشکنند، کشورهای دیگر را نیز  نجات داده‌اند و برای آنها الگو خواهند شد»

🔻 ۱۳۹۶/۰۶/۳: «یکی از ارکان اقتدار کشور اقتدار اقتصادی است. در اقتدار اقتصادی یکی از عناصر تشکیل دهنده‌ی عمده عبارت است از قدرت پول ملی. اگر بر اساس تصمیم‌گیری‌های نادرست پول ملی تنزل پیدا کرد، این عقب رفت است».

🔻۱۴۰۱/۶/۸: «سوّم در باب مسائل اقتصاد این است که خب در اقتصاد چند نقطه‌ی اساسی وجود دارد، روی اینها تمرکز بشود. خود رئیس‌جمهور محترم روی این نقاط اصلی ــ که حالا عرض میکنم ــ تکیه کنند، سؤال کنند و گزارش بخواهند، تا پیشرفتها را مشاهده کنند. مثلاً فرض کنید شاخصهای اساسی؛ مثل اندازه‌ی تورّم  و رشد تورّم ــ این باید جزو مسائلی باشد که همیشه جلوی چشم باشد. یا رشد اقتصادی... یا مسئله‌ی رشد سرمایه‌گذاری... یا رشد اشتغال، یا رشد درآمد سرانه، یا کاهش فاصله‌ی طبقاتی ... اگر چنانچه این سرفصل‌ها، این شاخصهای عمده به طور دقیق و پی‌درپی و مستمر مورد توجّه قرار نگیرد، مغفولٌ‌عنه خواهد ماند؛ یک وقت آدم نگاه میکند میبیند که در زمینه‌ی تورّم یا فرض کنید که در زمینه‌ی سرمایه‌گذاری و غیره باز عقب افتادیم».

🔺و نکته کلیدی تمام این فرمایشات آن است که شرط موفقیت و کارآمدی و محبوبیت مردمی دولت، از نظر آقا اجرای این منویات است که فرمودند:  
«خلاصه اگر این حرکتهایی که عرض شد انجام بگیرد، ثابت خواهد شد که دولت سیزدهم، یک دولت کاملاً کارآمد و فعّال و برطرف‌کننده‌ی مشکلات زندگی مردم خواهد بود؛ هم خدا را راضی میکنید، هم مردم را ان‌شاءالله راضی میکنید».

👈 جناب رئیسی، به حق مادرتان، جده سادات قسمتان می‌دهیم نگذارید اهل سقیفه به دست شما برخی مردم نادان غرق در تبلیغات مسموم شبکه مجازی رسانه‌ای خود را از یاری علی زمان بازدارند. بی‌توجهی و یا بی‌اطلاعی به هشدارهای رهبری و انقلابیون واقعی به شما اقتصاد کشور را به سمت انفجاری می برد، که تیغ سانسور هوشمند برخی اطرافیان موثر، به زودی خواهد شکست. اما آن زمان برای تنبه و جبران شما دیر خواهد بود. اول سانسورگران خود و سپس فورا تیم اقتصادی روحانی را کنار بگذارید.

💠✍️ #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۰/۰۶
جواد جاویدنیا

اقتصاد

رئیسی

روحانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی