دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

🔴جناب ضرغامی ضربات امنیتی همان سیم‌کارتهای بدون اینترنت ویژه اتباع خارجی کافی نیست؟

🔹برادر! اوج نفوذ و تصمیم سازی در اطرافیان خود را جدی بگیرید و الا زاویه‌تان با نظام و ولایت روز به روز بیشتر می‌شود.

🔸یک روز مواضعتان در امر حجاب و امروز فضای مجازی؟ ای کاش حداقل همان نظام مسائل سازانتان به شما گزارش می‌دادند که سیم‌کارتهای اتباع خارجه (معروف به بی‌نام و نشان) که توسط برخی دستگاههای مدعی، در راستای اهداف امنیتی در بازار پخش شد، چه بر سر امنیت کشور و شهروندان آورد.

🔹فقط در یک پرونده کلاهبرداری تلفنی یک مجرم ساده در عرض شش ماه ۲۰۰۰ سیم کارت را استفاده کرد.

🔸کاربرد در پرونده های امنیتی، مواد مخدر، قاچاق سلاح، هک و جرایم رایانه‌ای، نظرسازی و فریب در شبکه‌های اجتماعی داخلی و خارجی توسط شبکه نفاق و ... تنها گوشه‌ای از معضلات آنها است.

🔹در همه کشورهای دنیا توریستها به لحاظ مسائل امنیتی محدودیتهای ویژه‌ای دارند، تا مبادا که جاسوس باشند یا مورد سوءاستفاده سرویسهای امنیتی دشمن قرار گیرند، آن گاه شما قصد دارید به بهانه توسعه گردشگری، ابزار جاسوسی و جاسوس پروری دشمنان را در اختیارشان قرار دهید؟

🔸ابزاری که متاسفانه بسیاری از جوانان داخل کشور را در تور نامرئی سرشبکه های نفاق انداخت و پادگان اشرف مجازی است و با این سیم کارتهای بدون فیلتر در اختیار همگان قرار خواهد گرفت و مرزبانی فضای مجازی کشور را ضعیف تر خواهد کرد.


💠✍️ #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۲/۱۳
جواد جاویدنیا

اینترنت

ضرغامی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی