دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

به انتظار فرجش نباید نشست باید ایستاد

چهارشنبه, ۱۷ اسفند ۱۴۰۱، ۰۱:۱۴ ب.ظ

🔴به انتظار فرجش نباید نشست باید ایستاد

🎙امام خامنه‌ای در دیدار مداحان:

البتّه شما وقتی وارد این میدان شدید ــ که همه هم بحمدالله وارد این میدان هستید ــ یک عدّه‌ای به شما ارادت پیدا میکنند، امّا یک عدّه‌ای هم با شما دشمن میشوند. استکبار با شما دشمن میشود، عوامل استکبار با شما دشمن میشوند، علیه شما کارشکنی میکنند، علیه شما اقدام میکنند؛ خب بکنند؛ این دشمنی یک چیزی است که وجود دارد. آن چیزی که جوهر شما را نشان میدهد و میتواند تکلیف نهایی را فراهم کند ایستادگی شما است، استقامت شما است، توکّل شما است. گفت:

گرم است به هم پشت رقیبان پِی قتلم
ای عشق دل‌افروز دل من به تو گرم است

👈پ.ن: این شعر زبان حال امام خامنه‌ای در این روزهاست که دشمنان داخلی و خارجی با تمام توان علیه ایشان در حال توطئه و دشمنی‌اند.
روز نیمه شعبان عهد می کنیم با همه سختی‌ها و ناملایمات و برخوردهای سلیقه‌ای و حذفی و برچسب‌زنی و توهین و ... دست از ولایت برنداریم.

💐🌸⚘🌸🌷
 میلاد مولای مهربانی و امید زندگانی حضرت مهدی(عج)، بر همگان مبارک

🌺 اللهم عجل لولیک الفرج 🌺

💠✍️ #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی