دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

محصول توافق سران!

دوشنبه, ۲۹ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۵۴ ق.ظ

⭕️ محصول توافق سران !

🔹معاون قوه قضائیه ،لایحه صیانت از بی حجابی را محصول "توافق سران سه قوه" توصیف کرده و شواهد فراوانی دال بر صحت این ادعا موجود است.

🔹 بر این اساس امت حزب الله ، قبل از روشن کردن تکلیف لایحه مذکور،  ناگزیرند تکلیف خود در خصوص بحران بی حجابی را با سران سه قوه روشن کنند!

🔹 دقت در سخنان و عملکرد سران سه قوه در ۶ ماه اخیر نشان می دهد که:
▪️ این عزیزان بی حجابی و شیوع آن در کشور را مهم نمی دانند و نگرانی چندانی بابت آن ندارند،
▪️ و طبیعی است که برنامه ای هم برای مقابله با آن نداشته باشند !
▪️حتی قدمی هم برای کار فرهنگی ( که آن همه درباره اش نطق کرده اند )در این موضوع برنداشته و برنخواهند داشت ! ( البته اگر حمایت وزارت ارشاد  از کنسرتها ،همراهی وزارت ورزش با ترویج بی حجابی بنام ورزش بانوان و... را ندیده بگیریم!)

🔹لذا ،این گمان که بعد از بهبود اوضاع اقتصادی و آرام شدن کشور ، آقایان برای مبارزه با بی حجابی آستین بالا خواهند زد ، باطل و خالی از واقع بینی است!

🔹بر اساس بند م وصیتنامه حضرت امام، در صورت غفلت مسئولان از مقابله با فساد و آزادیهای غربی ، مردم و جوانان انقلابی باید برای مقابله با فساد اقدام کنند ! 

🔹 حضرت امام استفاده از قوه قهریه را صرفا توسط حکومت اسلامی مجاز می دانند،  پس باید نظر ایشان در بند "م" وصیتنامه را این گونه اجرا کرد :
❇️ مومنان باید سه قوه، شهرداران ، رسانه ملی و... را مجبور به انجام وظایف قانونی خود در قبال گسترش بی حجابی کنند و این مهم با مطالبه و فشار گسترده بر مسئولان حاصل خواهد شد.
@pas_kouchehaie_enghelab
•┈┈••✾••┈┈•
@Dr_Javidnia

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی