دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

بازار سکه و طلا اسیر دلالان مجازی

سه شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۴۶ ب.ظ

 

🔴بازار سکه و طلا اسیر دلالان مجازی

ابراهیم محمدولی، رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر:
🔹این فضای مشکوک از سوی اتاق‌های معاملاتی در فضای مجازی کنترل می‌شود، بسیاری از گردانندگان آن‌ها در صنعت طلا حضور نداشته و برخی در کشورهای اطراف مانند ترکیه و امارات ساکن هستند.
🔹روز گذشته (جمعه) تمام بخش‌های صنعت طلا و جواهر در سراسر کشور تعطیل بوده است. مگر در ساعات ابتدایی امروز (شنبه) چه اتفاقی در بازار می تواند رخ داده باشد که با این نوسان و افزایش شدید قیمت در مورد سکه و طلای آبشده مواجه هستیم؟

پ.ن: فرار رو به جلوی دولت... انتشار این خبر در خبرگزاری دولتی ایرنا چه معنایی دارد؟ مردم را بی پناه در فضای مجازی تحت مدیریت بیگانه رها کردند، وقتی دلال و ضدانقلاب هر کاری دلشان خواست با قیمت ها می کنند آن وقت میگویند چرا بازار اینطور شد؟!
#محاکمه_روحانی
#استیضاح_روحانی
#بی_کفایتی_مسئولان

 💠✍️کانال #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی