دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

🔴وحدت حوزه و دانشگاه، انتقام سخت و ضرورت استقلال در فضای مجازی (۱)

✍️ عبدالله علوی

🔹بیست‌وهفتم آذرماه مصادف است با سالروز شهادت شهید مفتح که به‌پاس زحمات ایشان در همگرایی دو نهاد تصمیم‌ساز و قدرت‌آفرین کشور، روز #وحدت_حوزه_و_دانشگاه نام‌گذاری شده است. قدرت و اقتدار علمی و فرهنگی، از عناصر اصلی مقاومت هر کشور در تقابل با دشمنان است. این انقلاب، از روز نخست شکل‌گیری خود از برای استقلال و نفی ظلم و ستم، با جبهه خبیث استکبار مواجه بوده است. این دشمنی‌ها روزبه‌روز بیشتر شده تا به موقف #استعمار_فرانو رسیده است. این استعمار، پایه‌گذار نظام نوین برده‌داری است. آنچه در این دوران به اسارت و بردگی گرفته می‌شود، ذهن، فکر و نظام تمایلات فردی وگروهی و در یک کلام هویت جمعی انسانی است.

🔸واقعیت صحنه خبر از این می‌دهد، راهبرد جبهه استکبار در استعمار فرانو از برای تحقق این اسارت و بردگی، وابسته‌سازی کشورها به #صنایع_فرهنگی بیگانه و محصولات ارتباطی خارجی در بستر #اینترنت_آمریکایی است. امروز، جهت‌دهی فکری و فرهنگی مردم و جوانان، به‌دست #فضای_مجازی و #شبکه‌های_اجتماعی_بیگانه است. دشمن با فهم این مسأله بیشترین استفاده را در مدیریت راهبردی این ابزارها می‌برد و با به‌کارگیری روش‌های #عملیات_روانی و #جنگ_سایبری و #جنگ_شناختی، به تغییر سبک زندگی و انحراف مبادی میل جمعی می‌پردازد. حاصل این نفوذ مدیریتی در شبکه‌های اجتماعی بیگانه، ایجاد و توسعه #گسست_فرهنگی در جامعه انقلابی ایران به‌خصوص در میان جوانان و نوجوانان است.

💠✍️کانال #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۰۳
جواد جاویدنیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی